אירוע נוסף: אלה קוגן בת ה-64 מבאר שבע עשתה את דרכה חזרה הביתה, כשלפתע אחד מהנהגים בלם בחוזקה, עצר אותה - ויצא מהרכב אל הכביש. אלה המופתעת לא הבינה מדוע הנהג תוקף אותה, בועט ברכבה ואף שובר את המראה. בשיחה עם נדב בורנשטיין קוגן שחזרה את רגעי האימה. 

"זאת הייתה נסיעה רגילה ופתאום רכב עקף אותי בפראות", סיפרה, "זאת הייתה בלימה כל כך מפחידה שלא הבנתי מה קורה איתי. אז הוא התחיל לדפוק על הרכב, שבר לי מראה וקלל אותי. ניסיתי להבין מה לא בסדר, לא היה לי צ'אנס להתגונן, להסביר את עצמי ולשאול מה קורה - הייתי מותקפת".

באותם רגעים, אשתו של הנהג יצאה גם היא מהרכב על מנת לעצור אותו. "אישה ניסתה למשוך אותו ממני", שחזרה, "פשוט ניסתה להציל אותי, אני ראיתי בזה הצלה. הוא היה חסר מעצורים, אני ממש נבהלתי".

הוא לא הפסיק גם כשהוא ראה מולו אישה מבוגרת?
"הוא פשוט תקף. אני יכולה להיות סבתא שלו לפי הגיל, ולא אכפת לו".

מה קורה ברגע שאחרי?
"הייתי המומה, לקח לי זמן. נסעתי מיד למוסך לתקן את המראה".

לאחר מספר ימים, אלה פנתה למשטרה והגישה תלונה, אך כשבתה נכנסה לאתר המשטרה - השתיים גילו כי התיק נסגר. על פי דבריה, במשטרה טענו כי לא הצליחו להגיע לנהג ולאתר אותו, למרות שרואים את לוחית הרישוי בבירור בתיעוד ממצלמת הרכב.

מה קורה לך מאז אותה נסיעה על הכביש?
"אני כל הזמן מפחדת להיתקל ברכב, אני מנסה לזהות באנשים שעוברים לידי את התוקף, אם הוא שם אורב לי. אני מנסה להסתכל קדימה אחורה ולצדדים - שאף אחד לא תוקף אותי. זאת פשוט הפקרות. אני 50 שנה בארץ וזה לא היה ככה. לא הייתי עושה כלום אם לא הבת שלי והמצפון שלי, שאמרו לי שאם אראה את הגבר הזה תוקף מישהו והורג אותו אני אצטער על זה".