ערב אחד, ארבע נשים דפקו על דלת ביתה של רוזה כהן. הן סיפרו לה כי בן הזוג שלה בשנה וחצי האחרונות, אוראל אוחנה, יצא גם איתן במקביל. כשערכו עימות עם אוחנה, הוא השתולל בזעם וריסק מכונית.

"הן באו אליי עם הוכחות, בין אם זה תמונות, הודעות וסרטונים", תיארה רוזה ב"חי בלילה", "מלא דברים שהוכיחו לי שבשנה וחצי האלה אוראל לא נמצא איתי בזוגיות רגילה, אלא ניהל תוך כדי עוד מערכות יחסים. לא ידעתי על זה כלום".

"הן באו אליי הביתה כדי להאיר לי את העיניים. אחת הנשים, שמה ליבי, אמרה: 'רוזה, לא ידעתי שהוא בזוגית איתך. הבן אדם ניהל איתי קשר חצי שנה, בא איתי לצימר ביום ההולדת שלו. בבוקר את חגגת לו, בצהריים הוא נסע איתי לצימר לארבעה ימים'. הוא היה איתה בצימר בזמן שגר אצלי. אחר כך הוא חזר אליי הביתה, כאילו הכל רגיל. הוא השתמש בי כניצול, בין אם בי ובין אם בילדים שלי. יש לי ארבעה ילדים, שניים מתוכם קטנים. הוא גנב לי כספים".

עשיתן לאוראל אמבוש וזה הסתיים לא טוב.
"עוד משעות הצהריים הייתי נסערת בעקבות מה שראיתי, אבל בערב כשהנשים באו ואוראל ירד למטה, זה היה מחזה מזעזע. ניסיתי לעצור את זה כי הילדים שלי הסתכלו מהחלון, אבל לא ידעתי מה לעשות. זה היה כמו רצח באותו יום, והכל כדי שכיביכול לא אדע מי הוא ועם מי אני חיה בבית. בסוף הכל התגלה".

איך את היום?
"אני נמצאת בסוג של חלום שאני רוצה להתעורר ממנו ולהאמין שזה לא באמת קרה. אם הייתי רואה את זה בטלוויזיה הייתי אומרת: וואו, הן כל כך מסכנות הנשים האלה, חיו איתן גברים שפשוט לא אהבו אותן וניצלו אותן. הוא פשוט השתמש בי, הוא גם אמר את זה. הוא אמר לחברה שלי: 'פשוט ניצלתי אותה'".

רוזה כהן ואוראל אוחנה (צילום: מתוך
"רוצה להתעורר מהחלום ולהאמין שזה לא קרה". רוזה כהן ואוראל אוחנה|צילום: מתוך "חי בלילה", קשת 12

את מספרת על זה בפנים גלויות, זה דורש אומץ.
"לא רציתי לעשות את זה, אבל כל כך כואב לי על נשים אחרות שאולי ייפלו עכשיו בידיים שלו. עברתי דברים מזעזעים מבן אדם בלי לב, בלי רגש, בלי טיפת אנושיות. אני לא רוצה שזה יקרה לנשים אחרות. אזרתי את האומץ כדי שגם הוא יבין שלא מתנהגים בצורה כזאת. נשארתי עם צלקת שאני לא הולכת לשכוח אותה כל החיים. אני מרוסקת, הגעתי למצב שאני נמצאת תחת טיפול תרופתי כדי לנסות להעביר את הטראומה הזאת. מקווה שנשים כמוני ייקחו את זה לתשומת ליבן, שלא עוד אחת תיפול כמו שאני נפלתי".

תגובת אוראל אוחנה: "חלק מאוד קטן מכל הסיפור הזה נכון. אני יודע טוב מאוד מה עשיתי ומה לא עשיתי, אבל אלו החיים שלי, הדרך שלי וההחלטות שלי. הכי קל זה לשמוע צד אחד של הסיפור ולהוציא בן אדם שעיר לעזאזל".