הם יפים, נכונים, עשירים ומפורסמים, אבל מה שהופך אותם למבוקשים באמת, זו הידיעה שהם אבות לילדים. לקראת עליית התכנית "החדש של עמרי גורדון", בה עידו רוזנבלום יכנס לדמותו של רוקסטאר המתעורר יום אחד ומגלה שהוא הפך לאבא, החלטנו לרומם את מצב רוחו ולהראות לו שילד זה כמו שיער שיבה - אם יש לך את כל שאר הנתונים זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לך בחיים. קבלו את הרשימה המלאה 

העשיר: מארק צוקרברג

באופן רשמי הוא עדיין לא אבא, אבל מספיקה ההתרגשות שלו לקראת זה כדי להכניס אותו למצעד שלנו. אחרי שנים של כמה וכמה ניסיונות, והיסטוריה של שלוש הפלות, לפני פחות משבוע צוקרברג הודיע בחשבון הפייסבוק שלו (כמובן!) שהוא הולך להיות אבא. "באולטרסאונד התינוקת עשתה לי סימן 'לייק' עם האגודל, אז אני כבר משוכנע שהיא דומה לי", כתב צוקרברג בסטטוס שגרף 200 אלף לייקים בחצי שעה. אם אלו הפרמטרים שלו, כנראה שיש המון אנשים שדומים לתינוקת של האבא לעתיד העשיר בעולם.

שורה תחתונה: ירושה שווה ואפשרות להפיל פרופיל למי שרק תבחרו.

מייסד ומנכ
32.5 מיליארד סיבות לאושר. צוקרברג|צילום: Justin Sullivan, GettyImages IL

 הספורטאי: ליונל מסי

אני לא רוצה ליפול לקלישאות ולהגיד שמסי הוא האבא המושלם כי ילדים רוצים להיות כמוהו, גברים רוצים להיות הוא (גם במציאות וגם בסוני) ונשים רוצות להיות איתו, אבל זה נכון. כשזה נוגע לסיפור החיים של מסי אין בקלישאתיות שום דבר פסול. מי שנולד בארגנטינה להורים פועלים, סבל מהפרעות גדילה ונקנה בגיל 11 על ידי מועדון הפאר ברצלונה, הפך כבר בגיל 16 לשיאן עולם שמוכיח שבעבודה קשה והרבה כשרון כל בן תמותה יכול להפוך לאל. אין כמו דוגמה אישית טובה, כדי לבסס את מקומך כאבא המושלם. חוץ מזה הוא אולי לא הכי חתיך בעולם, אבל אשתו כל כך יפה שהיא גורמת לו להיראות כמו ציון ברוך בעידן תור הזהב שלו. 

שורה תחתונה: איזה מגניב זה שאבא שלך הוא דמות במשחק של פיפ"א.

אהבת נעוריו. מסי ואנטונלה

צילום מתוך: instagram

האגדי: בוב מארלי

לא סתם אומרים שבוב מארלי שינה את פני ההיסטוריה. האיש והאגדה דאג להפיץ ברחבי העולם שני דברים שזכו להישאר פה גם הרבה אחרי מותו: מוזיקה וזרע. עד גיל 36 הספיק מארלי להביא לעולם לא פחות מ-13 צאצאים מנשים שונות. ואלה הם רק מי שהוכרו רשמית בוויקיפדיה, כי השמועה אומרת שברחבי הגלובוס פזורים עוד כמה ילדים שבגופם זורם דם אדום-צהוב-ירוק. למרות שלצערם (ולצערנו) מארלי נפטר בגיל צעיר, אין ספק שבמהלך שנות חייו הוא דאג להעביר לילדים שלו את המסר שכל אחד היה חולם לקבל מאבא שלו: "love the life you live, live the life you love".

שורה תחתונה: אחד מכל שלושה שירי רגאיי שייך לילד של בוב מארלי.

אין תמונה
אהבה אחת, הרבה ילדים. בוב מארלי

הרוק סטאר: אביב גפן

במשך שנים הכריז גפן שאין לו שום כוונה להביא ילדים לעולם בטענה שההורים שלו היו האנשים שגרמו לו להכי הרבה סבל בחיים. אבל מתברר ששבע שנים של זוגיות עם הדוגמנית שני פרידן גרמו אפילו לילד הרע של הרוק הישראלי, לשנות את דעתו ולהביא לעולם את דילן. יורש העצר של שושלת גפן המיוחסת, לא מפסיק להפתיע את העולם במתיקות שלו כשהוא מככב על הבמות כבר מגיל 7, ואם לא די בכך שגפן חזר בו מהצהרותיו (וכבר מצפה לילד שני), הוא גם שם לו למטרה לעשות תיקון לעוול שגרמו לו הוריו ולהעניק לדילן את החיים הכי מגניבים שילד יכול לאחל להם. גפן ג'וניור, נשאר צמוד לאבא שלו גם כשזה נכנס לאולפן ההקלטות או יוצא למסע הופעות ברחבי העולם. 

שורה תחתונה: אנחנו דור מזוין, אחרת איך נעשה ילדים?!

אביב גפן ודילן גפן (צילום: טל גבעוני)
עכשיו פחות מעונן. אביב והבן דילן|צילום: טל גבעוני

האמא: קייטלין ג'נר

במשך 65 שנה קייטלין היתה מוכרת לעולם כברוס ג'נר, אלוף אולימפי, שיאן עולם ואב לעשרה ילדים. אבל לפני מספר חודשים הכל התהפך כשהיא חשפה לראשונה בתקשורת את היותה אשה טרנסג'נדרית, וביקשה להתחיל לפנות אליה בלשון נקבה. בשיחה שתועדה בתכנית "משפחת קרדשיאן", בין קייטלין לבנותיה היא הסבירה להן בגרון חנוק מדמעות כי היא מעולם לא התכוונה לפגוע בהן והבהירה: "אני תמיד אהיה אבא שלכן". החלטנו להכניס אותה למצעד כי לא בכל יום פוגשים אבא שרוצה כל כך להיות אמא.

שורה תחתונה: כשאחותך היא קים קרדשיאן למי בכלל אכפת מי זה אבא שלך?

קייטלין ג'נר (צילום: צילום מסך)
אבא זה אבא. קייטלין עם הבת קיילי|צילום: צילום מסך

 הכל כלול: בראד פיט

נניח לרגע בצד את העובדה שהוא גברהורס, יפיוף וסקסי שרק משתבח עם השנים, ונתרכז בטוב הלב שלו. האיש והאוסקר הוא לא סתם אבא, הוא אבא לצי שלם של ילדים (6 נכון לכרגע) שאת חלקם יצר (יחד עם האשה הסקסית בעולם) ואת חלקם אימץ ממדינות עולם שלישי (יחד עם האשה הסקסית בעולם). אז נכון, בהתחלה זה היה נראה כאילו הוא ואנג'י פיתחו פטיש לילדים זרים, אבל עם השנים הם מתגלים כהורים מדהימים המגדלים את ילדיהם על פי ערכים של קבלת השונה ואמונה אמיתית בשיוון מגדרי וגזעי. אז אם תמיד רציתם לגדול במשפחה עם מלא אחים, או סתם חלמתם שאנג'לינה ג'ולי תשכיב אתכם לישון מדי לילה, אין ספק שבראד פיט הוא האבא המושלם עבורכם. אגב, עכשיו כבר אפשר לחזור לעובדה שהוא גבר חתיך הורס, יפיוף וסקסי שרק משתבח עם השנים.

שורה תחתונה: כשאבא שלך הוא בראד פיט, אמא שלך היא אנג'לינה ג'ולי

 

אין תמונה
ילדים זה שמחה. בראנג'לינה

>> לדף הפייסבוק של "החדש של עומרי גורדון" לחצו כאן

"החדש של עומרי גורדן": שני (10.8)  אחרי "נוקאאוט"

>> רוצים להציץ לאינסטגראם של עומרי גורדון?