למרות עיסוקיו הרבים מצא שי אביבי זמן להתארח באולפן "חשבון משותף" ולספר על כל ההרגלי התזונה המגונים שלו. אחרי כמה שאלות קצרות גילינו שמה שבטוח הוא ששי יוכל להסתדר מצוין על אי בודד עם כמה ירקות מרקיבים, אבל את המהפכה הצרפתית הוא כנראה לא היה שורד. הנה השאלון המלא, וכמובן השאלות המסקרנות שליאון אף פעם לא עוצר מלשאול.

מה אכלת היום בבוקר?
"האמת שהבאתי את הארוחה לפה" אמר שי ושלף מהכיס טבליות אנטיביוטיקה."האנטיביוטיקה שלי זה הדבר הראשון שאכלתי בבוקר, וכנראה מה שגם אוכל בערב. אם אני רוצה לפתוח את הבוקר טוב אחרי האנטיביוטיקה אני שותה שייק ירוק טוב ואם זה בוקר רע אז בעיקר לחם."

יש משהו שלא תסכים לאכול לעולם?
"כבד אווז, כבר המון שנים"

יש משהו שלא תוותר עליו בחיים?
"לחם, המון לחם"

אתה עושה ספורט?
"יוגה פעם בשבוע"

יש לך הרגל מגונה?
"אני לא חושב שזה הרגל מגונה אבל כבר 30 שנה אני קורא ספרי בישול בזמן האוכל. זה התחיל מזה שהייתי סטודנט, האוכל היה לחם אז הייתי קורא כדי להרגיש במוח טעמים של ארוחות פאר ולאכול לחם. זה התחיל ממצוקה כזאת אבל זה נמשך עד היום כמעט. אני מתאפק בארוחות משפחתיות עם הילדים אבל אם אני לבד אוכל זה תמיד עם ספר בישול"

יש איזה משפט ששמעת בילדות שקשור באוכל?
"אני לא זוכר משהו כזה אבל אני מאוד מחובר למשפט 'אוכל לא זורקים', אני עכשיו משמיע אותו בעצמי בבית. בבית בעצם קוראים לי השף הרקוב כי אין ירק שנשאר במקרר שאני זורק, אני יעצור אותו בדרך לפח ואני מכין מזה את המנות הכי טובות שלי"

פאולה, שהבינה די מהר שמדובר באדם שמאוד אוהב אוכל נתנה לשי טיפ אחד מועיל: "אם אתה כל כך אוהב לחם ואתה כזה יצירתי ווירטואז במטבח, אתה יכול לנסות להחליף את קמח החיטה הלבן בכל מיני קמחים אלטרנטיביים כמו קמח עדשים, טף ותירס. אפשר גם לקנות לחמים מוכנים מקמחים שכאלה וגם להכין לבד וכך לצמצם את כמות הגלוטן שאתה צורך ולהפחית את העומס על מערכת העיכול"

אחרי שאלון התזונה של פאולה, תפס ליאון את המושכות ושאל את השאלות הקשות באמת. שי סיפר על המופע המשותף עם אשתו, מיכל לבדינסקי, "באושר ובעושר", וליאון, מנסיון אישי, מיד הסתקרן לדעת איך הם מרגישים עם העבודה ביחד כזוג. "לדעתי זה פנטסטי" ענה שי בכנות רבה כיאה לגבר השוויני שהוא. "יש כמובן זוגות אחרים שזה פחות מוצלח עבורם אבל כשיש עולם שלם נורא  חזק שאתה יוצר בו, נניח אם אתה חוזר אחרי שעשית תכנית טלויזיה ובבית אין מי שמבין את החוויה הזאת, זה מאוד קשה. אז ככה אנחנו חווים אתה אותה חוויה ונהנים מהאדרנלין ביחד".

השיחה על זוגיות מיד הביאה את פאולה לשאול אם שי ומיכל רבים הרבה. "אנחנו רבים מלא, אבל מיכל עלתה על שיטה שנקראת תקשורת מקרבת. זה בעצם כשמישהו צועק עלייך במקום להתגונן ולצעוק בחזרה אתה מנסה להבין מה כואב לאותו אדם שמולך. זה שיטה שדורשת הרבה אימון וזה תהליך אבל זה עובד. הריבים אצלנו בבית קצרים יותר ואני יכול לסגת מהכעסים שלי הרבה יותר מהר". 

שניה לפני שנפרדו ליאון התייעץ עם שי בהתלבטות האם להביא ילד שלישי ומסתבר שגם שי ואשתו מיכל מתלבטים כרגע התלבטות דומה. שי נתן לליאון עצה חד משמעית ולנו נראה כאילו ליאון כבר החליט. צפו כדי לגלות עוד על השף הכי מצחיק בסביבה. 

"חשבון משותף", א'-ג', 15:45