

לא כל אדם בעל אמצעים יכול לקנות פרארי, זה דורש כסף - הרבה כסף, ולא רק בשביל לרכוש אותה אלא גם כדי לעמוד במחירי הביטוחים, ועל עלויות הטיפולים עדיף שלא נרחיב. תהינו לחשוב שההון הדרוש נאסף במשך עשורים רבים למען המטרה המקודשת, אלא שלאחרונה פרארי מזהה שינוי בגיל הממוצע של רוכשי המכוניות ופני המגמה דווקא כלפי מטה.
מנכ״ל פרארי, בנדטו ויניה, סיפר בראיון לערוץ CNBC כי "40% מהלקוחות החדשים מתחת לגיל 40", מה שמגלם קפיצה של 10% בהשוואה לשנת 2023, אז היווה ציבור הרוכשים מתחת לגיל 40 רק 30% מקהל הלקוחות של המותג האיטלקי.
לא רוצים לפספס שום דבר? הצטרפו לאלפי החברים שלנו בערוץ ה-WhatsApp הרשמי ותקבלו גם אתם את כל העדכונים, החדשות והמבחנים לפני כולם, וגם תוכן ייחודי! לחצו על הלינק >>> ערוץ "עולם הרכב" ב-WhatsApp ואל תשכחו גם ללחוץ על הפעמון!

בכל שנת 2024, מכרה פרארי 13,752 מכוניות ברחבי העולם, כאשר שוק המטרה המרכזי שלה רחוק אלפי קילומטרים מהעיר מראנלו שבאיטליה, והוא דווקא ארצות הברית עם 3,527 יחידות ולאחר מכן גרמניה ויפן עם 1,827 ו-1,445 יחידות שנמכרו בהתאמה.
את העלייה העולמית בקצב המכירות ניתן לזקוף לזכות פרארי פורוסאנגווה, שעשתה לא מזמן עלייה גם לישראל, ומכרה בין ינואר לאוגוסט 2024 סך של 1,489 מכוניות. נתון זה שני רק לפרארי רומא, גרסת הכניסה למותג, שמכרה 1,870 מכוניות.