


מנוע הטורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר נותר על כנו, אך ההספק צמח ב-20 כ"ס ועומד כעת על 265 כ"ס, כמו שכבר פגשנו בגולף GTI המחודשת. השידוך כמובן לתיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, ההנעה קדמית וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.5 שניות, קיזוז של 2 עשיריות השנייה לעומת טרום מתיחת הפנים, זאת בנוסף למערך מתלים אדפטיביים ודיפרנציאל מוגבל החלקה.
אבזור ובטיחות
רשימת האבזור נותרה דומה למדי, וכוללת לוח מחוונים דיגיטלי "10.25, מסך מולטימדיה גדול יותר "13 (לעומת "10 בעבר) עם קישוריות אלחוטיות לנייד, מצלמות היקפיות (רוורס בלבד בעבר), חניה אוטומטית (חדש), בקרת אקלים תלת-אזורית, משטח טעינה אלחוטית, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם חימום וזיכרונות ונוספה גם פונקציית עיסוי, כמו כן ישנו גם תא מטען חשמלי, מערכת שמע של "קנטון" עם 12 רמקולים, תאורת מטריקס לד, חישוקי "19 בעיצוב חדש ועוד. לצד זאת, נפרדה ה-RS מהתצוגה העילית.
בסעיף הבטיחות נוספו עוד 2 כריות אוויר (10 כריות), למערכת התרעת ההתנגשות הקדמית נוסף זיהוי דו-גלגלי, כמו גם זיהוי תמרורים וזיהוי היסח דעת נהג, כמו כן התרעת רכב בשטח מת קיבלה גם התרעת פתיחת דלת וכוללת כבעבר התערבות למניעת תאונה, זאת לצד כל המערכות המקובלות וכן בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת תנועה חוצה מאחור, בלימה מלפנים ומאחור בזיהוי מכשול במהירות חניה.
רשימת האבזור נותרה דומה למדי, וכוללת לוח מחוונים דיגיטלי "10.25, מסך מולטימדיה גדול יותר "13 (לעומת "10 בעבר) עם קישוריות אלחוטיות לנייד, מצלמות היקפיות (רוורס בלבד בעבר), חניה אוטומטית (חדש), בקרת אקלים תלת-אזורית, משטח טעינה אלחוטית, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם חימום וזיכרונות ונוספה גם פונקציית עיסוי, כמו כן ישנו גם תא מטען חשמלי, מערכת שמע של "קנטון" עם 12 רמקולים, תאורת מטריקס לד, חישוקי "19 בעיצוב חדש ועוד. לצד זאת, נפרדה ה-RS מהתצוגה העילית.
בסעיף הבטיחות נוספו עוד 2 כריות אוויר (10 כריות), למערכת התרעת ההתנגשות הקדמית נוסף זיהוי דו-גלגלי, כמו גם זיהוי תמרורים וזיהוי היסח דעת נהג, כמו כן התרעת רכב בשטח מת קיבלה גם התרעת פתיחת דלת וכוללת כבעבר התערבות למניעת תאונה, זאת לצד כל המערכות המקובלות וכן בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת תנועה חוצה מאחור, בלימה מלפנים ומאחור בזיהוי מכשול במהירות חניה.