


הפנסים הקדמיים בעלי מסגרת תאורת יום עגולה, המזכירה את הדור השלישי, שגם מבצעת אנימציית קבלת פנים ו"קורצת" לנהג ונדלקת מימן לשמאל וחזרה; ואילו הפנסים האחוריים מורכבים ממסגרת עגולה המחולקת בהתאם לתאורה הנדרשת (בלם, איתות וכו').
כמו כן אורכה של המיקרה EV פחות מ-4 מטר ורוחבה צר מ-1.8 מ', זאת לצד בסיס גלגלים של 2.54 מ' וסרחי עודף קצרים, לצד חישוקי "18 בכל רמות הגימור עם קשתות בתי גלגלים שחורות, המיקרה תשמור על השובבות שלה בסיוע 14 שילובי צבעים (צבע המרכב וצביעה דו-גונית לגג) – כל זה מקנה לה הופעה ייחודית, אך בכל זאת לא קשה לזהות את הקו הכללי המגיע מרנו 5 החדשה, כולל פתיחת הדלת האחורית "הנסתרת".
לצערנו, היצירתיות של המעצבים נגמרה בעיצוב החיצוני, ומבפנים העיצוב זהה לזה של רנו 5. נמצא כאן לוח מחוונים דיגיטלי "10.1 ומסך מולטימדיה בגודל זהה השוכנים יחד במסגרת זוויתית הפונה אל עבר הנהג יחד עם פתחי המיזוג שתחת המסך ופסנתר הכפתורים.
יחידות הנעה
ניסאן מיקרה EV תוצע בשלב זה עם שתי יחידות הנעה. גרסת הבסיס בעלת מנוע בהספק של 122 כ"ס וסוללה בקיבולת 40 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה של 308 ק"מ, לצד טעינה מהירה בהספק של 80 קילוואט.
הגרסה הבכירה בעלת הספק של 149.5 כ"ס וסוללה בקיבולת של 52 קוט"ש שמוסיפה עוד 100 ק"מ לטווח (408 ק"מ) וטעינה מהירה בהספק של 100 קילוואט, ומ-15% ל-80% תמתינו 30 דקות. למיקרה טכנולוגיית V2L לטעינה והפעלה של מכשירי חשמל חיצוניים.
ושאלת בקשה לסיום – ניסאן, אם כבר רנו 5 אי-טק שהוצגה לה גרסת "טורבו" ספורטיבית עם 500 כ"ס והנעה אחורית, כמה מהר תציגו גרסת NISMO למיקרה EV?
ניסאן מיקרה EV תוצע בשלב זה עם שתי יחידות הנעה. גרסת הבסיס בעלת מנוע בהספק של 122 כ"ס וסוללה בקיבולת 40 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה של 308 ק"מ, לצד טעינה מהירה בהספק של 80 קילוואט.
הגרסה הבכירה בעלת הספק של 149.5 כ"ס וסוללה בקיבולת של 52 קוט"ש שמוסיפה עוד 100 ק"מ לטווח (408 ק"מ) וטעינה מהירה בהספק של 100 קילוואט, ומ-15% ל-80% תמתינו 30 דקות. למיקרה טכנולוגיית V2L לטעינה והפעלה של מכשירי חשמל חיצוניים.
ושאלת בקשה לסיום – ניסאן, אם כבר רנו 5 אי-טק שהוצגה לה גרסת "טורבו" ספורטיבית עם 500 כ"ס והנעה אחורית, כמה מהר תציגו גרסת NISMO למיקרה EV?