

המחשבה על 500 מונעת בנזין וזולה משמעותית לא איחרה לבוא ובשנה שעברה הצהירה היצרנית כי זו אכן תגיע לייצור, והנה, יחידות טרום-ייצור ראשונות יורדות מפס הייצור במפעל מירפיורו, אותו מפעל דגל שגם מייצר את ה-500e, כאשר ייצור סדרתי יחל בנובמבר השנה, כאשר ביצרנית מצפים לקצב ייצור של 100 אלף יחידות בשנה – גבוה משמעותית מזה של ה-500 החשמלית וקצב המכירות שלה.

בפיאט לא ציינו איזו יחידת הנעה הושתלה ב-500, אך ניתן להניח שהיא תעשה שימוש בזו שהוצעה בעבר בפנדה עם יחידת הנעה מיקרו-היברידית בעלת מנוע 1.0 ליטר, 3 צילינדרים (Firefly) שבשלב זה לא נפסול אופציה זו לאור הצורך בקיצוץ עלויות וכן התמונה שהופצה בה נבחין בתיבה ידנית.
אם תהיתם לגבי מוצר המדף של סטלנטיס, הלוא הוא מנוע ה-1.2 ליטר מיקרו-היברידי, הוא משודך לתיבה כפולת מצמדים עם 6 הילוכים, כך שסטלנטיס יפתיעו אם ישדכו לו תיבה ידנית (בגרסתו הרגילה בעלת 100 כ"ס הוא כן מוצע עם תיבה ידנית).
העיצוב הכללי שמר על אותם הקווים של ה-500 החשמלית, בעוד החזית, שעוד מוסתרת עם מדבקת הסוואה, זכתה לסבכה עם פתחי אוויר כמובן ואת שקע הטעינה מחליף פתח תדלוק. בתא הנוסעים ולאור ידית ההילוכים האזור שתחת המולטימדיה אורגן מחדש.
העיצוב הכללי שמר על אותם הקווים של ה-500 החשמלית, בעוד החזית, שעוד מוסתרת עם מדבקת הסוואה, זכתה לסבכה עם פתחי אוויר כמובן ואת שקע הטעינה מחליף פתח תדלוק. בתא הנוסעים ולאור ידית ההילוכים האזור שתחת המולטימדיה אורגן מחדש.