


ה-ES היא מכונית סדאן גדולה המבוססת על פלטפורמת E0X ומציעה הנעה חשמלית מלאה או כזו פלאג-אין מאריך טווח. כמו כן העיצוב באווירה ספורטיבית בסגנון קופה-ארבע-דלתות, אך לא משהו שלא פגשנו קודם או כזה פורץ דרך, מאידך הצליחו בצ`רי להקנות לאקסלנטיקס EX אווירודינמיות מרשימה והיא השיגה מקדם גרר של 0.205 Cd, טוב משל טסלה מודל 3 למשל עם 0.23 Cd. בהשוואה לאותה מודל 3 למשל, ה-ES ארוכה ב-22.5 ס"מ (4.94 מ`), רחבה ב-4.5 ס"מ (1.98 מ`), גבוהה ב-2.6 ס"מ (1.47 ס"מ) ובסיס הגלגלים ארוך ב-12.5 ס"מ (3.0 מ`).
בתא הנוסעים נמצא לוח מחוונים דיגיטלי "9.2 ומסך מולטימדיה "15.6, מערכת שמע 23 רמקולים, רשימה ארוכה של אבזור כולל חימום, אוורור ועיסוי במושבים ומערך בטיחות מקיף ומתקדם.

ל-ES שלוש יחידות הנעה: הנעה אחורית המספקת 313 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-5.6 שניות. לגרסה זו סוללה בקיבולת של 77 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה של 540 ק"מ. לגרסת ההנעה הכפולה הספק של 480 כ"ס וזמן האצה ל-100 קמ"ש של 3.7 שניות.
לגרסת הטווח הארוך, בעלת ההנעה הכפולה והספק זהה, סוללה בקיבולת של 100 קילוואט, וכאן מתקבל טווח מרשים של 610 ק"מ (כל הטווחים בתקן WLTP). מערך האנרגיה בעל ארכיטקטורת 800 וולט, וטעינה מהירה אפשרית בהספק של עד 255 קילוואט, כך שהיא תוסיף לכם 150 ק"מ ב-5 דקות, כך על-פי היצרנית.
אקסלנטיקס ES תציע מערך מתלי אוויר מתקדמים המתאימים את גובה הרכב בהתאם למצבי הנהיגה או תנאי הדרך וכן הגבהה והנמכה של הרכב לטובת כניסה ויציאה קלה יותר. כמו כן נמצא כאן חישוקים קלים בגודל של עד "21 וכן מערכת בלימה משופרת עם קליפרים קדמיים בעלי 6 בוכנות המאפשרים הגעה לעצירה מוחלטת מ-100 קמ"ש במרחק של 33.1 מטר בלבד.
לגרסת מאריך הטווח שלא צפויה להגיע לישראל בשלב זה, טווח משולב של 1,231 ק"מ וצריכת דלק משולבת של 15.8 ק"מ לליטר.
אקסלנטיקס ET
ה-ET הוא רכב פנאי גדול, בעל 5 מושבים, וכמו ה-ES גם הוא מבוסס על פלטפורמת E0X המתקדמת. כמה גדול ה-ET - אורכו עומד על 4.98 מ`, רוחבו 1.97 מ`, גובהו 1.70 מ` ובסיס הגלגלים עומד על 3.0 מ`. בהשוואה למשל למרצדס EQE SUV ה-ET ארוך ב-11.7 ס"מ, גבוה ב-1.3 ס"מ, רחב ב-3.5 ס"מ ובסיס הגלגלים קצר ב-3 ס"מ. בתוך הרכב נפגוש
ה-ET הוא רכב פנאי גדול, בעל 5 מושבים, וכמו ה-ES גם הוא מבוסס על פלטפורמת E0X המתקדמת. כמה גדול ה-ET - אורכו עומד על 4.98 מ`, רוחבו 1.97 מ`, גובהו 1.70 מ` ובסיס הגלגלים עומד על 3.0 מ`. בהשוואה למשל למרצדס EQE SUV ה-ET ארוך ב-11.7 ס"מ, גבוה ב-1.3 ס"מ, רחב ב-3.5 ס"מ ובסיס הגלגלים קצר ב-3 ס"מ. בתוך הרכב נפגוש

כמו הסדאן, גם כאן יוצעו 3 יחידות הנעה: גרסת הנעה אחורית בהספק של 313 כ"ס, האצה ל-100 קמ"ש ב-6.7 שניות ועם סוללת 77 קוט"ש מתקבל טווח נסיעה של 461 ק"מ.
בגרסת ההנעה הכפולה, 480 כ"ס, ההאצה ל-100 קמ"ש מתקצרת לכדי 4.8 שניות וטווח הנסיעה עומד על 411 ק"מ.
בגרסת הטווח הארוך בעלת סוללת 100 קוט"ש והנעה כפולה, ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.6 שניות ואילו טווח הנסיעה עומד על 570 ק"מ. בהזדמנות זו נזכיר כי כלל הנתונים טרם קיבלו אישור סופי.
טעינה מהירה אפשרית הודות לארכיטקטורת 800 וולט וסוללת Shenxing של CATL, כך שטעינה מהירה אפשרית בהספק של 420 קילוואט וב-10 דקות בלבד תוכלו להטעין את הסוללה מ-20% ל-80%.
גם ב-ET הגדול נפגוש מתלי אוויר, עם יכולת כוונון של עד 8 ס"מ ומרווח גחון של 23 ס"מ, בורר מצבי נהיגה כולל מצב שטח, חול, שלג והתאמה אישית, יכולת מעבר מים של 70 ס"מ, בקרת מומנט ורשימה ארוכה מאוד של אביזרי נוחות ופינוק.