סלילתו של נתיב אגרה לאורך 13 קילומטרים בכביש המקשר בין שתי הערים המרכזיות של ישראל עוררה לא מעט תגובות נזעמות.
רבים ציינו שבמדינה בה ציבור הנהגים משלם מיסים כה גבוהים מין הראוי שהכביש מספר אחד שלו יהיה חופשי לתנועה ללא תשלום.
כך או כך, חמישה חודשים לפתיחת הנתיב המהיר ויותר ויותר נהגים מתחילים להתרגל לאופציה לקצר את הפקק הבלתי מסתיים בדרך לתל אביב, מפעילי נתיב האגרה מדווחים בסיפוק על אלפי משתמשים מדי יום.
אבל לאחרונה החלו להצטבר גם לא מעט תלונות של נהגים שקיבלו דרישות תשלום מופרזות: עיקר התלונות מגיעות מצדם של נהגים שבוחרים להשתמש בשירות החניה וההסעות החינמי שמצעים המפעלים בהתאם לתנאי הזיכיון. מסתבר שגם משתמשי החניון צריכים להירשם במערכת ולהזין במערכת פרטי כרטיס אשראי. במידה ולא עשו זאת מערכת החיוב האוטומטית שולחת להם חשבונות וקנסות גבוהים על שימוש כביכול בנתיב האגרה לתל אביב. בנוסף הגיעו למערכת חדשות ערוץ 2 תלונות של נהגים שנרשמו והשתמשו בנתיב האגרה לתל אביב אך משום מה לא זוהו במערכת כרשומים ועל כן קיבלו חשבונות מנופחים ולא הגיוניים.
מהנהלת הנתיב המהיר נמסר בתגובה כי זו במערכת חיוב חדשה ומסובכת ומדובר במחלות ילדות שיתוקנו בהקדם.
>> דעה: כבישי האגרה החדשים - כבר שילמנו מספיק מס