"אוטובוס 657": לוק (ג'פרי דין מורגן) עובד בקזינו של "האפיפיור" (רוברט דה נירו) ו"כלב" (מוריס צ'סטנאט). הבת של לוק מאושפזת והוא זקוק בדחיפות ל-300 אלף דולר כדי לממן את הטיפול בה, אבל האפיפיור והכלב לא ממש בעניין של גמילות חסדים. בצר לו, לוק משתף פעולה עם ברנש בשם קוקס (דייב בוטיסטה) בניסיון לשדוד את הקזינו - ועכשיו יש לו בעיה לא רק עם הבעלים המקוריים של הכסף אלא גם עם שוטרת נחושה בשם קריס (אמנית הלחימה ג'ינה קאראנו). ביים סקוט מאן. אה, ו"אוטובוס 657" על שום מה? בואו נגיד ככה, כל שוד צריך רכב בריחה.
"המקום בינינו": הימרנו על הסרט הזה כאחד המסקרנים של 2017, עכשיו בואו נראה אם צדקנו. אסא בטרפילד ("הוגו") הוא גרדנר, האדם הראשון שנולד על מאדים - בנה של אם שמתה מסיבוכים בלידה. גרדנר לא יודע מיהו אביו והוא מעולם לא היה בכדור הארץ, ועכשיו כל זה עומד להשתנות – בין השאר בזכות הקשר שהוא יוצר עם נערה מקולורדו בשם טולסה (בריט רוברטסון, "בחזרה למחר"). הבמאי הוא פיטר צ'לסום, מי שגנב לבבות בעשור שעבר עם "בדיוק כשהתאהבנו".
"מאחורי המספרים": סרטו של תאודור מלפי ("וינסנט הקדוש") מביא את הסיפור האמיתי של שלוש נשים שחורות שעבדו בנאס"א המופרדת-גזעית של ראשית שנות ה-60. טאראג'י פי. הנסון היא מתמטיקאית שנקראת לסייע בפרויקט השיגור החלוצי של אסטרונאוט אמריקאי ראשון למסלול מקיף-כדור-ארץ, אוקטביה ספנסר היא האחראית על אותה קבוצת מתמטיקאיות שחורות שזכו לכינוי "מחשבים", וג'אנל מונה היא צעירה שלא מתכוונת להניח לחוקי ההפרדה למנוע ממנה להפוך למהנדסת בנאס"א. בולט בנוכחותו קווין קוסטנר, בתפקיד הבוס שרואה אנשים במקום צבעים.
"ספליט": מ. נייט שאמלאן – אתם יודעים, ההוא מ"החוש השישי" ו"בלתי שביר" וגם כמה סרטים שאפילו הוא לא היה רוצה שנזכיר - חוזר עם מותחן פסיכולוגי, או ליתר דיוק פסיכיאטרי. קווין (ג'יימס מקאבוי) הוא חולה סכיזופרניה שנפשו מפוצלת ל-23 זהויות. אחת מהן מניעה אותו לחטוף ולכלוא שלוש צעירות, שהוא זורק לתוך מרתף בשומקום. האם הזהויות האחרות של קווין יעזרו לנחטפות? האם המשטרה תצליח לתפוס אותו בזמן? אם מישהו שבדיוק יוצא מהסרט מדליף לכם משהו מזה בעודכם בתור לכרטיסים, יש לכם אישור לכפכפו.
"חתול בצמרת: ההתחלה": מכירים את סדרת האנימציה משנות ה-60, "חתול בצמרת" או במקור "Top Cat"? אז זה כמו סרט ה-Origin שלה. החתול טופ-תול (גדי לוי בגרסה המדובבת) מגיע לראשונה לעיר הגדולה, וישר מצליח להסתבך עם הגנגסטר הכי מסוכן בארגז החול. אז עכשיו זה טופ-תול וחבורת חתולי הרחוב שלו נגד הכנופיה של "מיסטר ביג" האימתני, ושהטוב ביותר ינצח. הבמאי אנדרס קוטורייר ניצח על הקופרודוקציה ההודית-מקסיקנית הזאת.
(לחצו על התמונה לקריאת הביקורת המלאה)
צריכים עוד מידע?
הנה מה שהמבקרים שלנו חושבים על הסרטים שרצים עכשיו בקולנוע:
וגם: