מערכת כסף
29.05.25

חדש על המדף

כל המוצרים החגיגיים לשבועות

צילום: By Dafna A.meron, shutterstock
צילום: יחצ תנובה

תנובה משיקה סדרת מוצרים חדשה לשבועות בין החידושים: גבינת עיזים למריחה פיראוס, פרומעז פיראוס, יוגורט עיזים פיראוס, ועמק בומבה – פרוסות עבות במיוחד של גבינת עמק לטוסט. בנוסף, סנפרוסט מציגה לקטים חדשים לפשטידות, מעדנות משיקה פוקצ'ה וריבועי בצק עלים, דגי תנובה משיקים קוביות סלמון איכותיות להקפצה או לתנור, וצ'ונגו – חטיפי דג מצופים לילדים ואלטרנטיב מרחיבה את מגוון תחליפי החלב עם משקה שיבולת שועל ללא תוספת סוכר. להשיג ברשתות המזון.

צילום: סטודיו שטראוס

עלית משיקה את "החגיגה הלבנה" –מהדורה מוגבלת הכוללת עשרות מוצרים בטעם שוקולד לבן. בין המוצרים החדשים: כיף כף לבן, טעמי לבן, פרה קראנצ' לבן, פסק זמן לבן, ממולדה לבנה, רבע לשבע טורטית לבן, ממרחית לבנה, וגם בפלות טורטית לבנה. לצדם ישולבו במהדורה גם מוצרים מוכרים כמו טבלת פרה לבן, שוקולד פרה לבן עוגיות, עד חצות לבן, פריכיות עם שוקולד לבן ועוד. להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

צילום: אורי גרון

חוה זינגבוים משיקה את ערכת MULTI HYDRATION KIT – ערכה טיפולית במהדורה מוגבלת הכוללת שלושה תכשירים DERMA FILL CREAM, N.BIO PEPTIDE ו-PROPHECY -  הערכה מיועדת לשיפור רמת הלחות בעור ולמראה בריא וזוהר. מחיר: 1,079 שקלים. להשיג אצל קוסמטיקאים וקוסמטיקאיות PME מורשות ובאתר.

צילום: אי שוטס , יחסי ציבור

מגנוס משיקה את MY PAN – מחבת/סיר רב שימושי All-In-One, המשלב סיר, מחבת עמוקה וסטימר בציפוי קרמי non stick איכותי. הכלי מאפשר בישול מגוון, כולל אידוי, טיגון והקפצה, וכולל ידית סופט טאץ' לבידוד חום ורשת אידוי מנירוסטה. מתאים לכל סוגי הכיריים (כולל אינדוקציה) וניתן לשטיפה במדיח כלים (עד 55 מעלות). אינו מתאים לשימוש בתנור. מחיר: 349.90 שקלים. להשיג באתר.

צילום: חול מאושר לשימוש

מותג האיפור M.A.C משיק את Dazzleshadow Eyeshadow Sticks – עפרונות צללית במרקם קרמי עם פיגמנט אינטנסיבי וברק מטאלי דרמטי. מספקים מראה גלאם עשיר במריחה אחת פשוטה. מחיר: 125 שקלים. להשיג בחנויות MAC ובאתר הרשמי.

צילום: חול מאושר לשימוש

קליניק משיקה את Take The Day Off™ Facial Cleansing Mousse – מוס ניקוי במרקם קטיפתי ההופך לקצף רך ומסייע להסרת איפור, לכלוך ושומן עודף. המוס מועשר בגליצרין וחומצה היאלורונית, מתאים לכל סוגי העור ואינו מכיל בישום, שומן או אלכוהול. תכולה: 125 מ"ל . מחיר: 141.2 שקלים. להשיג בחנויות קליניק, ברשתות הפארם ובאתר.

צילום: חול מאושר לשימוש

אסתי לאודר משיקה את Advanced Night Repair Overnight Treatment – טיפול לילי חדש בסדרת הדגל המציע שיקום משולש לעור: לחות, חיזוק מחסום העור והגברת אנרגיה תאית. הנוסחה כוללת פפטיד ייחודי, חומצה היאלורונית כפולה, חומצה פוליגלוטמית וליפידים מזינים בריכוז גבוה. תכולה: 65 מ"ל. מחיר: 470 שקלים. להשיג ברשתות הפארם, בחנות הדגל בקניון איילון ובאתר.

צילום: יחצ

בן & ג'ריס ישראל משיקה את פיינט וניל פקאן בלונדי – גלידת שמנת עם וניל, פקאנים מקורמלים, חתיכות בלונדי בראוניס וסווירל קרמל מלוח. כשר חלבי, מכיל אבקת חלב נכרי (OUD). מחיר: 24.90 שקלים. להשיג ברשתות המזון, חנויות נוחות, חנויות פרטיות ובגלידריות בן & ג'ריס.

צילום: סטודיו שטראוס

המותג בראנץ' & קראנץ' מציע סדרת מאפים בעבודת יד לקראת שבועות, בהם בלינצ'ס גבינה, וופל בלגי מתוק ופרצל שומשום מלוח. המאפים קלים להכנה – חימום בלבד, וללא חומרים משמרים או צבעי מאכל. מחיר: 18.90 שקלים. כשרות: בד"צ בעלז, OU, בית יוסף ועוד. להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

צילום: יחצ

מותג ג'ונסונס בייבי מציג את ג'ונסונס אל-סבון וקצף אמבט 2 ב-1 – תרחיץ חדש שהוא גם קצף אמבט, המיועד לרחצה יומית של תינוקות. המוצר משלב ניקוי עדין עם ריח נעים, היפואלרגני, בעל נוסחת No More Tears®, ואינו מכיל פרבנים, סולפטים, פתאלטים או צבעים. מחיר: 24.9 שקלים ל-750 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יחצ חול

מותג הטיפוח לוריאל פריז משיק את סרום שלושה פפטידים – סרום אנטיאייג'ינג עוצמתי לתיקון סימני הגיל, המועשר בחומצה היאלורונית, ויטמין C ושלושה סוגי פפטידים פעילים. הפורמולה פועלת להפחתת קמטים, מיצוק העור ושיפור הגוון והמרקם, ומתאימה לשימוש יומיומי. מחיר: 110 שקלים (מחיר מבצע: 84.90 שקלים, 30 מ"ל). להשיג ברשתות הפארם המובחרות.

צילום: סטודיו אסם

אסם נסטלה משיקה מהדורה מיוחדת של קרוטונים לקראת חג השבועות – קרוטונים בהשראת טעמים מהעולם: מקסיקני, איטלקי וים תיכוני. הקרוטונים מגיעים במרקם פריך ובתיבול מגוון, ומתאימים כסיומת פריכה למרקים, סלטים ומנות חגיגיות. טווח מחירים: 12.90-16.90 שקלים. להשיג ברשתות המזון המובילות.

צילום: יחצ PERWOLL

מותג הכביסה  Perwoll מגיע לישראל ומשיק סדרת נוזלי כביסה לחידוש בגדים. הסדרה כוללת מוצר לבדים כהים ושני מוצרים לבדים צבעוניים – אחד בניחוח קלאסי ואחד בניחוח פריחה. כל המוצרים כוללים פורמולת חידוש משולשת: לסיבים, לצבע ולניחוח. מחיר: 39.90 שקלים ל-2.5 ליטר. להשיג בכל רשתות המזון והפארם.

צילום: סטודיו שטראוס

מותג יד מרדכי מרחיב את סדרת מוצרי העגבניות עם POLPA FINE – עגבניות איטלקיות חתוכות דק, ללא תוספת סוכר, חומרים משמרים או צבעי מאכל. מתאים לשימוש ברטבים, תבשילים ומרקים. טבעוני ואינו מכיל גלוטן. המוצר נמכר במארז של שלוש יחידות, כל אחת בתכולת 400 גרם. מחיר: 23.90 למארז. להשיג ברשתות המזון.

צילום: יחצ

Fever-Tree  מוסיף טעם חדש למשקאות המיקסר סודה אשכולית ורודה מצטרפת למשפחת המיקסרים של המותג, ומתאימה במיוחד לקוקטייל הפלומה. כל מוצרי Fever-Tree מיוצרים מחומרי גלם טבעיים בלבד. טווח מחירים: 6.9-8 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות משקאות נבחרות.

צילום: יחצ

מותג הטיפוח Weleda Baby משיק לראשונה משחות שיניים לפעוטות וילדים המכילות פלואוריד, להגנה מפני עששת. הסדרה כוללת שני מוצרים – משחת שיניים לגילאי 0-6 ומשחה לגילאי 6-12, עם רכיבים ממקור טבעי ואורגני וללא תוספת סוכר או חומרים סינתטיים. כל משחה כוללת תמצית פרחי קלנדולה ומרקם עדין. מחיר: 43.30 שקלים ל-50 מ"ל, או 60.40 שקלים לאריזת זוג לגילאי 0-6. להשיג ברשתות הפארם, חנויות טבע ובתי המרקחת.

צילום: יחצ

ברילה משיקה מהדורת שבועות מוגבלת הכוללת ארבעה סוגי פסטה: טרסינה בצורת צמה, טריגאטלי בצורת תלתן, פלייה פיאנו עם תרד, וקסטלנה בצורת קונכיות. כל הפסטות עשויות חיטת דורום ומתאימות לרטבים עשירים. טווח מחירים מומלץ לצרכן: 19.9–14.9 שקלים. בנוסף, רטבי ברילה יוצעו בטווח מחירים של 14 - 12.4שקלים. להשיג ברשתות השיווק המובילות.

צילום: יחצ

מותג חטיפי החלבון TODAY משיק סדרת Cream Rolls בטעמי טריפל שוקולד ובננה טופי. כל חטיף (64 גרם) כולל 21 גרם חלבון בפחות מ-200 קלוריות וללא תוספת סוכר. החלבון מבוסס על חלבוני חלב וחלבון WHEY איכותי. מחיר: 13.9 שקלים. להשיג ברשתות המזון.

צילום: רונן מנגן

מותג הסודה והמשקאות המוגזים Nordic Mist מבית קוקה-קולה משיק מארזי רביעיות פחיות (250 מ"ל כל אחת), הכוללים את טעמי הסודה (לימון, תפוח נענע) ואת הסדרה המוגזת (לימונדה, תפוח, אפרסק, זירו אפרסק וזירו פירות יער למון גראס). טווח מחירים: 3.90 –12.5 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יחצ

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק את LUMI LIQUID BLUSH – סומק נוזלי חדש המיועד להענקת מראה חיוני וזוהר. הסומק מגיע בשלושה גוונים קיציים, מבוסס על פורמולה קלילה עם פיגמנטים עדינים, ומאפשר טשטוש נוח למראה טבעי בעזרת אפליקטור רחב. מחיר: 65 שקלים. להשיג ברשתות הפארם והאתר.

צילום: עידן מלכה

מותג השיער הישראלי REDEFINE  משיק סדרה טיפולית ירוקה לשיער ולקרקפת, המבוססת על שמני לבנדר ורוזמרין. הסדרה מיועדת לטיפול ביובש, גירויים, קשקשים ושומניות, ומותאמת לתנאי האקלים המקומיים. הפורמולה אינה מכילה מלחים ומתאימה לכל סוגי השיער. מחיר: 49.90 - 19.90 שקלים. להשיג באתר החברה וברשתות BE, Good-pharm וליאור עדיקה.

צילום: יחצ

מותג החטיפים POOF  מתרחב לקטגוריית הפופקורן למיקרוגל ומשיק את סדרת POOF-POP בשלושה טעמים: טבעי, חמאה וקרמל. המוצר מגיע במארז של 4 יחידות להכנה קלה ומהירה, ומתאים לכל בני המשפחה. מחיר: 16.9–12.9 שקלים. להשיג בכל רשתות המזון ובחנויות המובחרות.

צילום: יחצ

מותג הדרמו-קוסמטיקה VICHY  משיק את PIGMENT SPECIALIST B3 LIFTACTIV –  - קרם לילה המטפל בכתמי פיגמנטציה ומחדש את העור בלילה. הפורמולה משלבת ניאצינמיד ורטינול, ומתאימה לכל סוגי העור. מחיר: 251.90 שקלים לתכולה של 50 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים ואתרי האונליין.

צילום: גלר הפקות

מותגי הלייף סטייל ורדינון ונעמן משיקים קולקציית קפסולה צבעונית בהשראת הסרט "לילו וסטיץ’". הקולקציה כוללת מצעים 100% כותנה, שמיכות קלילות, חלוקים ומגבות עם הדפסי סטיץ’, וכן כוסות שתייה מזכוכית כפולה של נעמן עם איורים הומוריסטיים. טווח מחירים: 42-199.9 שקלים. להשיג ברשתות ובאתרי נעמן ורדינון.

 

צילום: עומרי לוי

מותג הקוסמטיקה קרליין משיק את CARELINE X Maya Keyy, קולקציית איפור שנייה שפותחה בשיתוף הדוגמנית והפרזנטורית מאיה קיי, הכוללת 11 מוצרים חדשים ביניהם צלליות קרם, מסקרה, פלטת סמקים, שמני שפתיים וטונר דו-פאזי – כולם מבוססים על שמנים טבעיים ורכיבי לחות, מיועדים לכל סוגי העור, ומאפשרים מראה יצירתי, זוהר ועמיד לאורך זמן. טווח מחירים: 69.90 שקלים לכל פריט. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובאתר.

צילום: סטודיו מרחב

טבעול משיקה לקראת חג השבועות את סדרת מקלוני ירקות קראנצ’יים, הכוללת שלושה טעמים – בטטה וגזר, כרובית, וברוקולי – המתאפיינים בציפוי פריך ומילוי עשיר בירקות, מהווים מקור לסיבים תזונתיים ופתרון מהיר, טעים וצבעוני לארוחה משפחתית או לאירוח. טווח מחירים: 22.5-42.5 שקלים לאריזת 500 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: פררו

טיק טק משיקה את טיק טק TWO – סדרת סוכריות ללא סוכר עם שתי שכבות טעם, זמינה בשני שילובים מפתיעים: פטל ולימון או מנטה עדינה ומרעננת. כל סוכרייה גדולה פי שניים מהמקורית ומעניקה חוויית טעם כפולה. טווח מחירים: 7.90-10.90 שקלים ל- 40 גרם. להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

צילום: טל אזולאי - מוקטנת

ריצפז משיק נוזל רצפות חדש לשואב שוטף בניחוח 'מלון חלומי'. הפורמולה אינה מקציפה, מתאימה לשימוש במכונות שטיפה וגם לניקוי ידני, ומותירה את הרצפה מבריקה וריחנית. תכולה: 1.5 ליטר. מחיר: 34.90 שקלים. להשיג בכל רשתות השיווק.