הישראלים הוציאו השנה יותר על ולנטיין והעדיפו לחגוג מחוץ לבית, כך עולה מנתוני חברת ישראכרט. המחזור הכללי עלה ב-10% בהשוואה לשנה שעברה, עם זינוק של 21% במסחר המקוון ועלייה חדה של 74% בשימוש בארנק הדיגיטלי.

בתי המלון והצימרים נהנו במיוחד מהחג הרומנטי, עם עלייה דרמטית של 82% ו-86% בכמות ההזמנות בהתאמה. גם בתי הקולנוע חזרו לככב בחגיגות עם גידול של 27% בעסקאות, לצד עלייה של 20% בפעילות במועדונים ופאבים.

נשים הובילו את ההוצאות עם 68% מהמחזור הכללי, כשההוצאות העיקריות התמקדו בהלבשה תחתונה (עלייה של 35%) ותכשיטים. הגברים, מצדם, שמרו על המסורת והובילו ברכישת פרחים ועציצים עם 64% מהמחזור בתחום, שרשם זינוק של 40% בהיקף המכירות.

ענף המזון רשם עלייה חדה של 36%, ותחום התיירות והנופש זינק ב-38%, מה שמעיד על העדפת הישראלים לחוויות משותפות על פני מתנות מסורתיות.

"ולנטיין הפך לאירוע צרכני משמעותי וולנטיין 2025 היה מוצלח מאוד עבור העסקים, עם עלייה מרשימה במחזורים ובכמות העסקאות", אמר עמית שגיא, סמנכ"ל דאטה, שיווק ודיגיטל בישראכרט. "מהנתונים ניכר כי הישראלים חשו יותר בטוח לחגוג את הזוגיות שלהם מחוץ לבית על בסיס העלייה שנרשמה בעסקות בעסקי תיאטרון, קולנוע, מלונות וכדומה".