אנחנו ממשיכים במעקב אחר התחבורה הציבורית בישראל והאוטובוסים שלא יוצאים בזמן, או פשוט מדלגים על קווים. ההערכות הן ש-15 אחוז מהנסיעות בתחבורה הציבורית בישראל לא מבוצעות או מבוצעות באיחור.
הבעיה העיקרית היא מחסור באכיפה. מי שאמור לאכוף את הפעלת הקווים הסדירה הוא משרד התחבורה, אבל על פי דו"ח של המבקר הפנימי של המשרד עיקר התלונות על הרשות הארצית לתחבורה ציבורית הוא על אי מענה למכתבי אזרחים וטיפולים לקויים בתלונות. בסך הכל שני שלישי הם על אופן הטיפול בתלונות.
תגובת משרד התחבורה: "רוב ההערות שעליהם הצביע דו"ח תלונות הציבור תוקנו וחלקן האחר נמצא בשלבי תיקון. משרד התחבורה רואה בדו"ח כלי ניהולי לשיפור תהליכי העבודה במשרד ומשוב חשוב של הציבור לתיקון הליקויים".