רשתות השיווק לא מצליחות לעמוד בעומס המשלוחים באינטרנט. התוצאה – השירות שניתן ללקוחות ששילמו יותר נמוך מאוד. בעזרת מיזם crowd action ניתחנו מאות תלונות על משלוחים שהגיעו מהסופר. ממזון שהגיע כשהוא רקוב ובלתי אכיל ועד שליחים שמגיעים באיחור של שעות או פשוט מגיעים ומשליכים את הסחורה.
בעיית האיחורים קשה. לא מדובר באיחור של כמה דקות, אלא איחורים של שעות רבות. רבה מאוד מהגולשים העידו שהשליח דופק באחת בלילה בדלת הבית שלהם. ומה קורה כשמתקשרים להתלונן? הלקוחות מעידים שאין הקשבה.
תגובת שופרסל: התמונה המצטיירת מהפנייה הינה מעוותת לחלוטין וחסרת בסיס. המקרים הינם מקרים מלפני שנה ושנתיים ובוודאי שאין בהם כדי ללמד על הכלל.