המלוחים
אפרופו חמוץ חריף
הדבר שהכי אהבנו באפרופו החדש זה שהחידוש שבו לא מכה את החך, אלא מורגש בו לאט ובעדינות (הכל יחסי, כמובן). אנחנו, באופן אישי, מתים על אפרופו, ומעולם לא עלתה בנו התהייה למה הוא לא יותר חמוץ וחריף – אבל אם כבר יש כזה, אנחנו מוכנים לאמץ אותו. ניחוח החומץ הזכיר לנו חטיפים חו"ליים שאנחנו אוהבים, החריפות עקצצה בלשון, ובסך הכל דבר לא הפריע לשקית להתכלות.
שורה תחתונה: נחמד מאוד, אבל פחות מהמקור.
מחיר: 5.20 שקלים לאריזת 50 גרם.
בייגלה סופר סייז, soletti
כאילו אין לנו מספיק בייגלה כחול-לבן, החליטו לאחרונה בחברת ר.ב מוצרי דגנים להתחיל לייבא מקלות בייגלה מאירופה. חוץ מרגש הפטריוטיות שלנו, שנפגע מהמהלך עד מאוד, גם חוש הטעם לא ידע נחת. הבייגלה האירופיים יבשים יותר מאלה שאנחנו רגילים בהם, ונותנים תחושה של תאריך תפוגה שכבר עבר. שני היתרונות היחידים של הסופר-סייז האלה הם אורכם הכיפי (22 ס"מ המקל), ובעיקר – העובדה שהם נארזים בשקיות אישיות, שהופכת אותם לאטרקטיביות ביותר, בעיקר אצל קטנטנים.
שורה תחתונה: חבל שהטעם מבאס.
מחיר: 10 שקלים לאריזה של 4 חבילות אישיות.
פופקורן בשקית, עלית
הפופקורן החדש של עלית מבית שטראוס מושק בתזמון מדהים, חודשים ספורים לפני היכנסו לתוקף של החוק שיאפשר לכם להביא פופקורן מהבית לסרט בבית הקולנוע. ההגדרה שלו היא "פופקורן בטעם טבעי", ואנחנו מצאנו אותו מעט טבעי מדי: הוא טעים, טרי וקראנצ'י במידה הנכונה, אבל מה לעשות שבלי טעם החמאה העשיר והשמנוניות הניגרת על האצבעות זה לא אותו דבר. המחיר, אגב, משביע רצון. להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות
שורה תחתונה: לא מושחת, אבל טעים.
מחיר: 5 שקלים ל-80 גרם.
פרינגלס, מתכון חדש
לפרינגלס אין למעשה טעמים חדשים אלא רק השקה מחודשת, הטוענת ששיפורים טכנולוגיים בייצור שדרגו את החטיף והפכו אותו לטעים יותר. לטענה (המשונה, אם תשאלו אותנו) הזו אין מספקים בפרינגלס הסברים מיוחדים, אבל מבטיחים שכל צ'יפס וצ'יפס באריזה נהנה מ-35 אחוז יותר תיבול, וטעמו דומיננטי מבעבר. אנחנו חולים על פרינגלס, והיה לנו טעים – לא נרשמה חוויה חזקה או מרשימה יותר.
שורה תחתונה: לא חדש.
מחיר: 11 שקלים לאריזה.
המתוקים
בפלות יומולדת, עלית
עוד גרסה של הוופלים המוכרים והטובים (הרשו לנו לא להיכנע לשמם החדש והעממי), והפעם עם סוכריות יומולדת. אין מה לומר, יומולדת שמגישים בה ופלים עם סוכריות צבעוניות היא יותר שמחה ויותר צבעונית, ומהבחינה הזאת יש פה יציאה מדליקה. הבאסה היא רק שהסוכריות מוסיפים לוופלים (הטעימים מאוד מאוד כשלעצמם) טעם מעופש משהו. נו, סוכריות צבעוניות. אלוהים הרי לא התכוון שבאמת נאכל אותן.
מחיר: 10.50 שקלים ל-250 גרם.
שורה תחתונה: הוופלים מעולים, הסוכריות פחות.
חטיף שוקולד פרה עם קוקוס מסדרת "עד 100 קלוריות"
אנחנו צרכנים ותיקים של חטיפי השוקולד של פרה (אלה של ה-92 קלוריות כמובן, לא השוקולד-שוקולד). הם לא משמינים, ולמרות שאחוז השוקולד בהם זערורי עד כאב, הם עושים את העבודה וגורמים לגוף להרגיש שפרגנו לו באיזה דבר מתיקה. את חטיף שוקולד החלב הכי אהבנו, אבל גם המריר לגמרי בא בחשבון.
לאחרונה הגיח לחיינו בסערה טעם שלישי בסדרה – שוקולד קוקוס – ואנחנו שמחים להגיד שהוא הצטרף למועדון החטיפים המועדפים שלנו בכלום זמן, ואפילו תפס מקום של כבוד בראשו. יש משהו בקוקוס הזה, שמחזק את תחושת הממתק ואפילו מעורר זיכרונות רחוקים של באונטי. אהבנו.
שורה תחתונה: מצוין.
מחיר: 13 שקלים למארז של 3 חטיפים.
הסדרה החדשה של לחמי
לחמי מיתגו את עצמם מחדש, פחות כמאפים של סופר ויותר כקונדיטוריה, ואמנם המוצרים שלהם נראים הרבה יותר טוב. את לבנו שבתה האריזה של עוגיות הקינמון, שנפתחת בצורה סופר-אסתטית כמין מגירה ומגלה עוגיות חמודות שארוזות זוג זוג, וגם העוגיות עצמן היו טעימות בהתאם. מהמוצרים האחרים פחות התלהבנו – ובעיקר מהאריזות, שהן אמנם יפות ומכובדות אבל מאופיינות בחלון קטן שכזה, שמאפשר לראות את המוצר לפני הרכישה אבל מפריע לו מאוד לשמור על הטריות לאחר הפתיחה.
שורה תחתונה: את רוב המוצרים אהבנו, את רוב האריזות לא.
מחיר: 20-25 שקלים לאריזה.
>> בואו להצטייד במתכונים לארוחת ראש השנה
>> או שאתם בכלל בדיאטה?