תפקיד: יוצרת הפודקאסט Radio Button
תפקידים קודמים: מעצבת מוצר במיקרוסופט, וויקס וכיום ב-Waze

יהודית אשר היא דוגמה לכוח של למידה עצמאית והיכולת של אנשים שאינם מתכנתים להשתלב בתעשיית ההייטק. את הידע והמיומנות שצברה היא תרגמה להשפעה ויצירת תוכן שהיא מפרסמת גם בלינקדאין וגם בפודקאסט המעמיק שהיא מגישה.

יהודית אשר החלה להתעניין בעיצוב גרפי עוד כשהיתה ילדה. היא גדלה בבית חרדי עם שבעה אחים, שכולם חלקו מחשב אחד. את שעות המחשב שלה היא ניצלה כדי לחקור איך מעצבים כפתורים ואיך בונים שימושיות לאתר. היא למדה עיצוב אתרים ועיצוב גרפי במסגרת תוכנית של משרד התעשייה, ועבדה כמעצבת אתרים בסטודיו בבני ברק בשם קידום פלוס - עד שצברה מספיק ביטחון והגישה את עצמה למשרה של מעצבת מוצר ג׳וניורית בחברת בגירה מערכות שעוסקת בסימולציות לתחום הביטחוני. משם עברה למיקרוסופט, אחר כך שנה וחצי בוויקס, ומאז תחילת 2022 היא מעצבת מוצר ב-Waze של גוגל.

לאשר יש קול דומיננטי בתעשייה כמעצבת מוצר, שהיא מבטאת קודם כל בלינקדאין. ברשת החברתית שבה כל אחד יכול להציג את עצמו מומחה, אשר מצליחה להראות שוב ושוב איך מעלים נושאים שמעסיקים את אנשי המקצוע מבלי להפוך לקול דומיננטי שמשתיק אחרים. בנוסף, מ-2019 היא מובילה את הפודקאסט Radio Button, שעוסק בעיצוב ופיתוח של מוצרים, ובו היא מראיינת אנשי מקצוע מרחבי התעשייה לשיחה מקצועית מאוד, אך פתוחה ומעמיקה. ב-2022 היא הקימה אקסלרטור בשם Checkbox שנועד לאפשר למעצבים מקהילות בתת ייצוג להשתלב בתעשיית ההייטק.

נדמה לפעמים שבהייטק אנשים מעלים פוסטים או יוצרים פודקאסט על מנת להגדיל את החשיפה למותג האישי שלהם. במקרה של אשר, נראה שהחקירה שלה והתוכן שהיא מייצרת נובעים מסקרנות טבעית שלה. היא באמת חוקרת ומתעניינת בנושאים שהיא עוסקת בהם. מתוך זה, היא הפכה בשנה האחרונה לאחת הנשים המשפיעות ביותר בתחום של יצירת תוכן מקצועי, מעמיק ומעשיר.

 

<< חזרה ל-techlist המלא | למשפיעים הנוספים בתחום >>