"הרזומה הכתוב הוא מוצר מיושן שעבר זמנו", אומר ל-tech12 בנג׳מין גילמן, מנכ"ל משותף ומייסד שותף בחברת myInterview. החברה שהקים נועדה להסב את התהליך המיון והקבלה לעבודה לווידיאו, והיא עובדת היום בעיקר עם חברות בתחומי האירוח, הטיפול וההסעדה, ביניהם שמות מוכרים כמו Six Flags ו-7Eleven, מקדונלדס ו-Chick-a-fil-A.
גילמן עלה לארץ מאוסטרליה ב-2016, והחליט להקים את החברה מישראל יחד עם שותפו גיא אבלסון. החברה גייסה סבב ראשון מ-Entree Capital ב-2018 והיום היא מודיעה על סבב A בסך 11 מיליון דולר אותו הובילו המשקיעים הנוכחיים של החברה, קרנות Aleph ו-Entree Capital, אליהם הצטרפו Jesselson family office, וכן SeedIL Ventures, Digital Horizon ו-Ocean Azul Partners. עד היום גייסה myInterview 16.5 מיליון דולר.
myInterview פיתחה תוכנת ראיונות וידאו חכמים, שמשרתת היום למעלה מ-10,000 לקוחות ברחבי העולם. לטענת החברה, שימוש ביכולות וידיאו חכמות יוצר חווית מועמדת אנושית יותר והליך הגשת מועמדות קצר הרבה יותר שלוקח עד 10 דקות. יכולות האוטומציה וה-AI של הפלטפורמה מאפשרות למעסיקים לנתח ולהוציא תובנות מראיונות קבלה ולקצר את זמן הגיוס לצד יכולות שיתוף פעולה בצוותים, יכולות ניהול זרימת עבודה ודיווח, אבטחה ברמה הארגונית, ואינטגרציה עם אפליקציות HR קיימות ואפליקציות מעקב מסורתיות (ATS).
"אנחנו משקיעים מאמצים רבים בכך שהתהליך יהיה engaging", מסביר גילמן ומשווה את סגנון התקשורת דרך הפלטפורמה לסרטונים הפופולריים של טיקטוק.
אתם מתמקדים בתעשיות האירוח והטיפול (caregiving), האם המוצר והסגנון מתאימים גם לסקטורים אחרים?
"קודם כל אלה תעשיות שסובלות ממחסור תמידי בעובדים וקשה להן מאוד לגייס. שנית אלה מקומות שבהם האישיות היא גורם מרכזי בקבלה לתפקיד. ולבסוף, למרות שאלה תעשיות שגדלות מהר מאוד היום, הן underserved על ידי טכנולוגיה ויש פחות מוצרים שפונים אליהן. אבל אנחנו עובדים במקביל גם עם סקטורים נוספים ויש לנו לקוחות גם מתחומי החינוך והממשל ואפילו חברות טכנולוגיה".
בעקבות הגיוס מונתה עמליה ברקוט, מייסדת חברת Sendinblue למנכ״לית משותפת. ל-myInterview 20 עובדים.