"גם זה יעבור". כך הגיב מנכ"ל רדיט, סטיב הופמן, למחאת המשתמשים בפלטפורמת הפורומים הפופולרית שנמשכת זה היום השלישי. במסגרת המחאה מושבתות אלפי קהילות, אחרי שהחברה הצהירה על מדיניות חדשה, כשכרגע לא מסתמן פתרון באופק. רוב הגולשים עושים שימוש ברדיט דרך אפליקציות חיצוניות והשינוי במדיניות ה-API יקשה על אפליקציות צד ג' להמשיך לספק שירות למשתמשים וגם למנהלי הערוצים.
לא מעט סאברדיטים - פורומים גדולים שלחלקם יש מיליוני עוקבים - אינם פעילים. חלקם צפויים לשוב לפעילות תוך 48 שעות, אך אחרים הכריזו על שביתה ללא הגבלה.
"יש הרבה רעש הפעם"
במייל פנימי שנשלח לעובדים, הופמן התייחס להשבתת הסאברדיטים בפלטפורמה: "יש הרבה רעש הפעם. זה אחד האירועים הכי רועשים ביותר שראינו. אנא דעו שהצוותים שלנו מטפלים בזה, וכמו כל הסערות ברדיט, גם זה יעבור". הופמן ציין בנוסף שהכנסות החברה לא הושפעו עד כה בצורה משמעותית מהמחאה. עד שהזעם יעבור ממליץ הופמן לעובדים לא ללבוש בגדים שעליהם מופיע הלוגו של החברה: "יש כמה אנשים שמאוד כועסים, לא היינו רוצים שתהפכו למושא התסכול שלהם".
בשלב זה הודיעה רדיט שתחריג את המדיניות החדשה ותאפשר גישה לשתי מפתחות שמספקות אפליקציות נגישות לכבדי ראייה ועיוורים, נגישות שלא מתאפשרת באפליקציית רדיט הרשמית.