פאזלים, לגו או בובות של דמויות ממלחמת הכוכבים הם אמנם מתנה חמודה לכל ילד, אך מסתבר שמבוגרים שרוכשים צעצועים לעצמם הם מנוע הצמיחה העיקרי של התעשייה בימים אלה. הבוגרים שמכונים Kidults (הלחם המילים ילד ומבוגר באנגלית) אחראים לרבע מהמכירות השנתיות של תעשיית הצעצועים, שמגלגלת 9 מיליארד דולר בשנה, לפי נתוני חברת המחקר NPD Group שפורסמו ב-CNBC.
אותם בוגרים ש-NPD מגדירה מעל גיל 12, נוטים להוציא יותר כסף על משחקים ולכן ההכנסות מפלח שוק זה עזרו לתעשיית הצעצועים ליהנות מהכנסות נאות, למרות ירידה בהיקף המכירות ב-2022 לעומת השנה שקדמה לה. כך, למרות ירידה בהיקף המכירות לעומת תקופת הקורונה, ההכנסות צמחו ב-3%.
סרטים מצוירים, גיבורי על, ופריטי אספנות הם הטרנדים המובילים בקרב בוגרים, שרוכשים צעצועים שמזכירים להם את הילדות או שמעולם לא הפסיקו לאהוב. מדובר בעיקר בצעצועים מבוססי דמויות מעולם הבידור, מרצ'נדייז, שהחל להיות פופולרי בשנות ה-70 וה-80. יצרנים שזיהו את הקהל הנוסטלגי ייצרו גם פריטים איכותיים מבוססי סדרות קומיקס או סרטים מהעבר.
סיבה נוספת לפריחה בצעצועים למבוגרים היא תקופת הקורונה, שבה מבוגרים החלו להימשך יותר למשחקים - לא רק כאמצעי בילוי משפחתי, אלא גם כמנגנון להתמודדות עם מתח, סוג של בריחה מהמציאות, הסבירה ג'ניפר לינץ' מאיגוד הצעצועים בטודיי שואו.