עוד אכזבה לטוויטר: מתוך 150 אלף המצטרפים הראשונים לשירות הפרימיום בתשלום "טוויטר בלו" (Twitter Blue) המחודש בנובמבר, נותרו בסוף אפריל רק 68 אלף, פחות ממחצית. כך לפי בדיקת אתר מאשבל. השירות מעניק למשתמשי הרשת החברתית גישה לפיצ'רים ייחודיים כמו עריכת ציוצים (לאחר שפורסמו), אפשרות פרסום ציוצים ארוכים עד 10,000 תווים ופחות פרסומות בפיד. עלות השירות נעה בין 5 עד 8 דולרים בחודש או 84 דולר לשנה.
מאז הושק שירות טוויטר בלו מחדש תחת ניהולו של המנכ"ל החדש אילון מאסק בנובמבר, הצליחה טוויטר להגיע בסך הכל לכ-640,000 משתמשים משלמים, לרובם (כ-402,000) פחות מ-1,000 עוקבים ברשת החברתית.
מאז הושק שירות טוויטר בלו מחדש תחת ניהולו של המנכ"ל החדש אילון מאסק בנובמבר, הצליחה טוויטר להגיע בסך הכל לכ-640,000 משתמשים משלמים, לרובם פחות מ-1,000 עוקבים ברשת החברתית
מלבד הקושי של טוויטר בשימור זרם התשלומים ממשתמשים, היא נתקלת גם בקושי לגייס משתמשים משלמים נוספים עם הפיכת הווי הכחול, שמקבלים הנרשמים לטוויטר בלו, לסמל סטטוס מפוקפק: בחודש האחרון כשטוויטר הודיעה שווי כחול הוא נחלתם של משתמשים משלמים בהווה בלבד, היו משתמשים שקיבלו הודות למאסק וי כחול מבלי שנרשמו לשירות - חלקם כמו הסופר סטיבן קינג דאגו מיד להבהיר שאינם משלמים עבור השירות וכלל לא ביקשו אותו.
ציוץ פרטי? תחשבו שוב
ואם לא מספיקות לטוויטר צרות, במהלך אפריל נדהמו משתמשים לגלות שציוצים שיועדו לקהל מצומצם של עוקבים מהמעגל הקרוב ("circle tweets") היו זמינים לכלל העוקבים שלהם ולעתים גם למי שאינם עוקבים. טוויטר אישרה במייל בסוף השבוע האחרון למשתמשים את דבר התקלה שדווחה כבר בחודש שעבר בטקראנץ' לאחר חודשים שהפיצ'ר סבל מבאגים שונים. לטענת טוויטר, התקלה טופלה והצוותים המפתחים זיהו את מקור הבעיה.