רגע לפני שחתונת הענק של ג'ף בזוס ולורן סאנצ'ס מילאה את ונציה ביאכטות, מסכות ונוצצים ביום שישי האחרון, הצליח פרט אחד לגנוב את ההצגה – ולא בזכות הפאר שלו. ההזמנה לאירוע, שצולמה והופצה ברשתות, הפכה לבדיחת רשת, כזאת שעוד ילמדו בעולם העיצוב. קשה להאמין, אבל האיש שהקים את אמזון בחר לשלוח הזמנה שנראית כמו תוצר של תוכנת "צייר" מימי חלונות 98 או של חוג מחשבים בכיתה ד'. ועולם העיצוב כמרקחה.
<< לכל הכתבות בערוץ living
ההזמנה כוללת טקסט קצר בפונט תסריטי מיושן להכאיב, שבו מתבקש הקורא להימנע מלהביא מתנות ולתרום לארגונים כמו אונסק"ו במקום. מסביב לטקסט מופיעים איורי כוכבים, פרפרים, ציפורים ונוצות לצד איור של גשר ריאלטו, הכל בסגנון "עשה זאת בעצמך".

"ההזמנה הזאת כל כך גרועה שחשבתי שזאת בדיחה", דייקה כתבת העיצוב של creativebloq, והמשיכה, "עיצובה המזעזע מזכיר פוסטר של יריד כפרי שעוצב על ידי סבתא בת 80. אם מתעלמים לרגע מהעיצוב המביך, יש בזה משהו מנחם – מתברר שכסף באמת לא יכול לקנות טעם טוב. ההזמנות המזעזעות של ג'ף הן אולי הרגע הכי אנושי שראינו ממנו, ולמרות שקשה להאמין שזה עבר אישור, אני שמחה שהוא הלך עם העיצוב המאולתר הזה – אפילו רק בשביל ההנאה שלי".
גם ברדיט קטלו את ההזמנה בפורום שהוקדש לה. "מה לעזאזל זה ה'עיצוב גרפי זו התשוקה שלי' הזה?" כתב אחד. "יש לך את כל הכסף שבעולם, ואתה שולח הזמנה שנראית כאילו עוצבה בידי ילד בן עשר ב-MS Paint" עקץ אחר. והיו גם כאלה שציינו שהעיצוב משדר את הגישה הפרקטית של בזוס, הידוע בסגנונו הלא רשמי. מזל שעכשיו, אחרי שהחתונה נערכה, אפשר לרכל על פרטים חסרי טעם אחרים, כמו מה לבשו האורחות במסיבת הפיג'מה באפטר פארטי.