אף אחד לא ציפה להצלחה גדולה מהשיר הפורטוגלי באירוויזיון האחרון. Deslocado, בלדת רוק של ההרכב "נאפה", הגיעה למקום האחרון בטבלאות ההימורים, עלתה לגמר בקושי וסיימה במקום ה-21. למרות כל אלה, היא הפכה ללהיט ענק בטיקטוק עכשיו - כמעט חודש אחרי התחרות. קרוב ל-50 אלף סרטונים עשו שימוש בשיר, עם סך כולל של מיליוני צפיות.
Deslocado ("עקור") הוא שיר שמדבר על התחושה של להיות עקור מהעיר שלך, ומבוסס על החוויות של חברי הלהקה כילידי האי הפורטוגלי מדיירה והמעבר שלהם לליסבון. אולי זו הסיבה בגללה הוא הפך לטרנד: בסרטונים רבים שזכו למיליוני צפיות משתמשי טיקטוק משוויצים בעיר הולדתם. הנוסחה די קבועה: הטיקטוקרים מעלים תמונה שלהם עם כיתוב כמו "אה, אתה מאיטליה? אתה בטח מרומא", ואחריה תמונה שמראה את העיר ממנה הם הגיעו על המפה עם הכיתוב כמו "רומא?!". אחר כך מגיע רצף תמונות של נופים יפים בעיר הולדתם.
השיר והטרנד הפכו לכלי פופולרי עבור אנשים לחשוף את העולם לערי הולדתם, כאלו שפחות מוכרות מאשר בירות עולמיות כמו פריז, רומא, אמסטרדם, מוסקבה ועוד. בין עשרות אלפי הסרטונים תוכלו לראות איטלקים שמשוויצים בסרדיניה, גרמנים שמשוויצים באי ריגן, צרפתים שהגיעו מגוואדלופ (מושבה צרפתית בים הקריבי), הולנדים שאוהבים את האג ועוד. גם חברי להקת נאפה קפצו על הטרנד הענק שנוצר מתוך השיר שלהם כדי להשוויץ, שוב, בנופים של האי מדיירה.
למרות שההצלחה שלו באירוויזיון הייתה צנועה בלבד, גם במצעדי להיטים באירופה השיר הפורטוגלי מראה נוכחות: במצעד של פורטוגל הוא הגיע, איך לא, למקום הראשון, אבל כיכב ב-20 המקומות הראשונים גם במצעדים של ליטא, הולנד, לוקסמבורג ושוודיה. בקיצור: מקום באירוויזיון זה לא הכל בחיים.