קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: קופ''ח מאוחדת |LEADOgilvy
הזוג האייקוני על המסך שלנו, הטורטלים, מפסיקים להתרוצץ בעזרת מאוחדת ג'וניור ומגיעים הישר אל המקום הראשון בדירוג קקטוס הזהב.
מקום 2: טורנדו |McCann תל אביב
מה עושים כשהכלב מתחיל לאכול חפצים בבית? הפרסומת של טורנדו הראתה שמספיק טלפון אחד, והטכנאי אצלכם תוך יום כדי להציל את המצב. בדיוק ככה הגיעו למקום השני בקקטוס הזהב.
מקום 3: סנו מקסימה| BRUCKNER YAAR LEVI
במקום השלישי: משה פרץ בא לעזור לנו עם ערמות הכביסה של הילדים בעזרת ג'ל הכביסה mix & wash.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%