קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיוביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: ביטוח 9 | publicis | גליקמן שמיר סמסונוב
אודי כגן ואביו חוזרים לכבוש את המסך בפרסומת שנונה ומבריקה לביטוח 9, שבה הם נאבקים להיזכר בסיסמה שמבטיחה ביטוח רכב משתלם במיוחד. עם ההומור הייחודי של כגן ושלל סיטואציות מצחיקות, הם מצליחים להגיע למקום הראשון בדירוג.
מקום 2: בנק מזרחי טפחות | ראובני פרידן
חן אמסלם ודביר בנדק ממשיכים להציג את הנתונים הברורים – מתי כדאי לעבור לבנק מזרחי טפחות. עם גרף משכנע ומסרים ישירים, הגיעו למקום השני בדירוג קקטוס הזהב.
מקום 3: בנק לאומי | McCann תל אביב
בנק לאומי ממשיך להוקיר יוזמות חברתיות מתקופת המלחמה עם חופשה בצפון מתנה. הפרסומת המרגשת בשיתוף McCann תל אביב הגיעה השבוע למקום השלישי בדירוג קקטוס הזהב.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%