מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום ראשון: מכבי שירותי בריאות | McCann

משרד פרסום: מקאן תל אביב | לקוח: מכבי שירותי בריאות | סמנכ"ל שיווק:  ענת ליכטיג אחיאז | ראשת אגף שיווק: ליאת פסוק בוגין | מנהלת מר"קום: לבנת פורטה רוקט | מנהל פרסום: אוהד יפרח | סמנכ"לית קריאייטיב: סיגל עבודי | מנהלי קריאייטיב: אסא קרן, יונתן טייטל | סמנכ"לית לקוחות: שני שאול וגנוש | מנהלת לקוח: טל אלקובי | מנהלת פרסום: ירדן מזרחי | הפקה: קוקורוזה | במאי: רני כרמלי | משרד מדיה: UM | מנהל קמפיין של משרד המדיה: מור בר גולד

מקום שני: מאוחדת | LEAD Ogilvy

 

משרד פרסום: lead ogilvy | לקוח: מאוחדת | סמנכ"ל שיווק: יוסי זיגמון | מנהל פרסום: לילי טל | מנהל קריאייטיב: עידן רגב | מנהל לקוח: ולרי ליטינסקי | הפקה: מיאלמה | משרד מדיה: מדיה קום | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: שני אפרים

מקום שלישי: דיסקונט | GREY אדלר חומסקי & ורשבסקי

 

 משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי | מנהלת השיווק: סביון בר-סבר | מנהלת פרסום: יעל ברמק | משנה למנכ"ל וניהול לקוח ראשי: אלעד הרמל | משנה למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: טל ריבן | סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס | מנהל קריאייטיב: קובי כהן | מנהלת לקוח: דניאל טובלי פלד | משרד מדיה: מדיהקום | הפקה: מולה

על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%