המהלך הפרסומי החדש של HOT, שזכה השבוע בקקטוס הזהב, בונה על חוק אחד פשוט בקרב הצופים – אם אתם כבר חלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית, אל תצפו מהצד, הצטרפו למסיבה. עם גרסה מחויכת ללהיט של ששון שאולוב וליהוק מקיף של כוכבי הבית, הקמפיין לא מנסה להסביר למה כדאי לצפות – אלא חוגג את זה שכולנו כבר שם.

מאחורי הבחירה בשפה מוזיקלית, בריקודים ובקריצות לסדרות המובילות מסתתרת אסטרטגיה שמבינה שהמותג הוא כבר תוכן."הקמפיין 'עוד יותר HOT' נולד מתוך רצון לחגוג את מקומה של HOT כמותג שמספר את הסיפור הישראלי כבר שנים – דרך התוכן, האנשים שמובילים אותו והקהלים שצופים בו", מסביר רועי תורג'מן, סמנכ"ל לקוחות ב- GITAM BBDO. "עם תחילת 2025, בחרנו במסר שמחבר את הקהל הביתי לתחושת גאווה ואהבה לתוכן ישראלי – ומזכיר לו שב-HOT תמיד יש עוד מה לאהוב".

תורג'מן מספר כי הרעיון לפרסומת נולד מתוך בקשה של המותג לכבר בין עולמות הסדרות האהובות לחוויה מוזיקלית מקורית שתדבר לכל בית בישראל. "קיבלנו בריף מלהיב מאורי גל, סמנכ"ל השיווק של HOT שאמר בפגישה הראשונה שזה 'הבריף הכי כיף שתקבלו השנה' - והוא צדק. בחרנו להציב במרכז הבמה את הכוכבים של HOT – הדמויות האהובות מהסדרות שכולנו מכירים – ולחבר ביניהם דרך שיר שהוא חגיגה של תרבות ישראלית. הבידול נוצר מהשילוב הנדיר בין עוצמת המותג, פסקול קליט ומרגש, ונוכחות בלתי נשכחת של טאלנטים – מה שגרם לקהל לזהות את HOT מיד ולחייך עוד לפני שנאמרה מילה אחת".

החיבור עם ששון שאולוב היה כמעט טבעי. "באחת השיחות שלי עם רונית, מנהלת התקשורת השיווקית בקבוצת HOT, היא זרקה את הרעיון של ששון שאולוב והלהיט 'תמיד אוהב אותי'", הוא משחזר. "עוד לפני שהקריאייטיב הוכרע, פנינו לבעלי הזכויות לבדוק היתכנות. התברר שהשיר במו"מ עם מספר גורמים – אז האצנו את התהליך כדי לסגור אותו מידית. החיבור לשיר “תמיד אוהב אותי” נבחר בזכות הקצב, הרגש והפוטנציאל להפוך אותו להמנון של ממש".

רועי תורג׳מן ורונית חביב
רועי תורג׳מן סמנכ״ל לקוחות גיתם BBDO עם רונית חביב מנהלת תקשורת שיווקית HOT על סט הצילום

"כולם שרו על הסט, אי אפשר היה להפסיק" 

עם סגירת הקריאייטיב, החל שריון הטאלנטים. "לשמחתי, אחרי 14 שנה בחטיבת התוכן של HOT, אני מכיר אישית את רוב היוצרים והטאלנטי. יחד עם רונית חביב, בנינו רשימה מדויקת של הדמויות שנרצה בקליפ – והתחלנו לחלק את הפניות", מעיד תורג'מן. "החשש העיקרי היה לוגיסטי – לאסוף עשרות טאלנטים ליום צילום אחד, לקשור בין עלילות ודמויות שונות בצורה שתעבוד – ועדיין לשמור על קלילות, הומור ודיוק מיתוגי".

"חלק מהכוכבים היו עסוקים, וחלקם רצו להבין בדיוק מה מצופה מהם – אז קיימנו שיחות אישיות בטלפון ובזום.
כשהגענו לסט – הייתה תחושת קסם. אנרגיה מטורפת. השיר התנגן שוב ושוב, וגם כשהבמאי (אביב מערבי) צעק 'קאט' – הכוכבים והניצבים המשיכו לשיר אותו, פשוט כי אי אפשר היה להפסיק. יש כאן להיט: מילות השיר המותאמות בול לבריף, ששון שאולוב שהוא כוכב ענק, וכמובן – כל הכוכבים מהסדרות שכולנו אוהבים. קשה למצוא מישהו שלא צפה לפחות באחת מהן – גולסטאר, זגורי, שבאבניקים או ילד רע ועוד סדרות רבות וטובות שהוט הביאה למסך וללב של כולנו".

אילו תגובות קיבלתם על הקמפיין? 

"עם עליית הקמפיין היו מפרגנות ומרגשות – אפילו ממי שלא נוהג להגיב בדרך כלל. אחד הדיונים שעלו ברשת נגע לשם הקמפיין – 'למה לא 'HOT יותר טוב, אלא דווקא 'עוד יותר HOT' האמת, זו הייתה גם שאלה פנימית. בחרנו בביטוי עוד יותר HOT כי הוא ממוקד בצופה – בכם – ואומר: השנה אנחנו מביאים לכם עוד יותר טלוויזיה טובה. להגיד שאנחנו "יותר טובים" זה תפקיד של הקהל, לא של המותג".