קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע? 

מקום 1: McCann| IKEA תל אביב

שבוע שני ברציפות: מריאנו אידלמן כובש את המסך עם עלייה השוודית של איקאה ונשאר במקום הראשון בקקטוס הזהב. 

מקום 2: בנק לאומי | McCann תל אביב

במקום השני: לאומי, יחד עם עומר אדם וגל תורן, בעוד פרסומת מבריקה, יצירתית ומוזיקלית שמביאה את מהפכת הבנק ומבשרת על שירות 24 שעות ביממה.

 מקום 3: בנק מזרחי טפחות |ראובני פרידן

 

ובמקום השלישי: מזרחי טפחות, עם הצמד האהוב ונסרין, בפרסומת שמחזירה את השיר האייקוני ומזכירה לנו כמה אנחנו רוצים חוויה ממש חיובית מהבנק, עכשיו גם עם שירות בוואטסאפ.

ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג? 

                            

 
על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%