חברת Deeto, המפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית שמדמה את "קול הלקוח" (כל פידבק מצד הלקוח: ביקורת, משובים, סיפורי הצלחה והמלצות לשיפור) הודיעה על גיוס בסבב A של 12.5 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן Jump Capital, בהשתתפות הקרנות Mertor, Tal Ventures TAU Ventures, UpWest. בכך מגיע סך גיוסי החברה ל-17 מיליון דולר. 

הפלטפורמה של Deeto נולדה מתוך שינוי מהותי שעבר בשנים האחרונות על תחום ה-B2B: לקוחות מעדיפים ללמוד בעצמם את הפלטפורמה ולהימנע ממגע עם אנשי מכירות, לפחות עד לשלבים המאוחרים של תהליך הרכישה. שינוי זה מקשה על חברות לייצר אמון ולהשפיע על החלטות בשלבים המוקדמים. Deeto מציעה לכך פתרון באמצעות הפיכת "קול הלקוח" למנוע צמיחה מותאם-אישית שפועל בכל שלבי מסע הלקוח - ומספק תובנות הנוגעות להחלטות רכישה. מטה החברה ממוקם בניו יורק, והיא משרתת חברות צומחות בצפון אמריקה ובאירופה. Deeto מונה כ-25 עובדים ורשימת הלקוחות שלה כוללת חברות מובילות כמו Atlassian, Dropbox, Klaviyo, Bloomreach ו-6Sense.

באמצעות בינה מלאכותית, Deeto מאפשרת לצוותי מכירות, שיווק ו-Customer success להשתמש בתובנות האלו, לבנות סביבן אסטרטגיה ולהפיץ אותה באופן אוטומטי ובקנה מידה רחב. הפלטפורמה אוספת תובנות וסיפורים מלקוחות קיימים, מארגנת אותם, ומפיצה אותם ברגעי Go-To-Market שונים במטרה לייצר אמון, לזרז החלטות ולהניע סגירת עסקאות מהר יותר. 

שולי גלילי, UpWest (צילום: בריאן דסימון)
"החזון מתממש ותופס תאוצה אמיתית". שולי גלילי, שותפה מייסדת ב-UpWest|צילום: בריאן דסימון

בעקבות סבב הגיוס הנוכחי, בחברה מתכוונים להרחיב את הפלטפורמה שלה כדי לעמוד בביקוש הגובר מצד ארגונים המעוניינים לחדש את אסטרטגיות ה-Go-To-Market שלהם. "שיחות מכירה קורות מאוחר מדי כדי לעצב את התפיסה, ההשפעה האמיתית מתחילה כבר בשלב המחקר העצמאי של הקונה". אומר ערן ברון, מייסד שותף ומנכ"ל Deeto. "לכן הקמנו את Deeto - כדי להפוך את קול הלקוח לנגיש, ניתן לחיפוש ופעולה - בדיוק בזמן ובמקום המתאימים במהלך מסע המכירה".

לדברי סאיה פאל, שותפה בקרן Jump Capital, שהובילה את סבב הגיוס, Deeto "בונה את התשתית שתאפשר צמיחה מונחית-לקוח בקנה מידה, והופכת המלצות סטטיות לנכסים דינמיים מבוססי דאטה". פאל מציינת כי בקרן "נרגשים לתמוך בצוות שמבין לעומק את השינויים הטכניים וההתנהגותיים שמעצבים את עולמות המכירה החדשים". 

"עוד מהשיחות הראשונות שלנו עם ערן וצוות Deeto, היה ברור שיש להם הבנה ייחודית של האבולוציה שעוברים הלקוחות" אומרת שולי גלילי, שותפה מייסדת ב-UpWest, שהובילה את סבב הסיד של Deeto והינה שותפה מרכזית בחברה עוד מימיה הראשונים. "אנחנו גאים ללוות אותם מהשלבים המוקדמים ולראות כיצד החזון מתממש, ותופס תאוצה אמיתית".