חברת האשראי והפיננסים ישראכרט הציגה היום את הלוגו החדש שלה, זאת כחלק מהליך מיתוג אסטרטגי. במסגרת השינוי, הוחלפו זוג המרובעים הצמודים זה לזה בצבעי כחול ואדום בשני מעוינים מאונכים ובשינוי הגופן בו נכתב שמה של החברה. הדבר, כך אומרים בחברה, ילווה בשינוי השפה התקשורתית שליווה אותה במשך חמישה עשורים באופן המסמל צמיחה.
בישראכרט ציינו כי המיתוג המחודש מתבצע כחלק משינוי אסטרטגי תחת המסר "הזדמנות להזדמנות" , מתוך שאיפה להיות "מחוללת הזדמנויות במגוון תחומים עבור לקוחותיה העסקיים והפרטיים כאחד במטרה לאפשר להם צמיחה כלכלית". מהלך המיתוג מחדש של ישראכרט הינו צעד נוסף בתהליך עמוק אליו יצאה החברה לפני כשנה. בין היתר, סימנה החברה את שוק האשראי, ובפרט מוצרי אשראי מתקדמים מבוססי דאטה, כמנוע צמיחה אסטרטגי ומרכזי, וזאת לצד פיתוח מוצרים חדשניים מוטי דיגיטציה ואוטומציה.
השינוי האסטרטגי אינו בא בחלל ריק. בשנה האחרונה נאלצת החברה להתמודד עם כניסתם של שחקנים חדשים לשוק הפיננסים והתרחבות הבנקאות הפתוחה. ישראכרט נדרשת לספק מענה בשוק התחרותי מול חברות הפינטק שנכנסות לתחום, וכן לתת מענה למתחרים בלאומי ולחברת "פינטקה" - שלוחת הבנק בעולמות הפינטק.
"המיתוג החדש שאנו חושפים היום הוא פרק נוסף ומשמעותי בסיפור של 'ישראכרט החדשה'", אמר המנכ"ל רן עוז. "בתקופה האחרונה הובלנו תהליכי שינוי עמוקים כמעט בכל מגזרי הפעילות שלנו: סימנו מיקודים עסקיים ומנועי צמיחה חדשים, אימצנו טכנולוגיות מתקדמות וגיבשנו מבנה ארגוני חדש וגמיש. כל אלה יסייעו לנו להאיץ את צמיחתה של החברה ולהמשיך להוביל את שוק התשלומים המתקדמים. אבל לא רק הצמיחה של החברה נמצאת בלב האסטרטגיה, אלא גם צמיחתם של הלקוחות שלנו, הפרטיים והעסקיים כאחד, ובמסגרת זו אנו נקפיד להציע להם שורה של שירותים ומוצרים ונאפשר להם ליהנות משפע של הזדמנויות, בדרך להגשמת מטרה זו".