רשתות הקפה דאנקן דונאטס וסטארבקס נחשבות למתחרות הגדולות בתחומן בשוק האמריקאי, ופונות לאותו פלח שוק. היריבות בין השתיים הובילה למהלכים עסקיים שונים שנועדו לייעל את שיטות העבודה ולהגדיל את הרווחיות. האתר Business Insider דיווח השנה כי סטארבקס החלה במהלך לייעול מערכת ההזמנות הסלולרית שלה, במטרה לקצר את זמני ההמתנה. בחודש שעבר הרשת אף הודיעה כי תאסור על אורחים שאינם נמנים על קהל לקוחותיה לשבת בסניפים שלה.
המלחמה הזאת הגיעה אמש (ראשון) גם לאירוע הטלוויזיוני הגדול ביותר בארצות הברית: הסופר בול. הפסקת הפרסומות של משחק העונה בליגת ה-NFL נחשבת לשטח הפרסום הכי יקר במדינה, וידועה בתור הבמה לפרסומות הקריאייטיביות והמושקעות ביותר בתחום. השנה, דאנקן דונאטס החליטה לנצל אותה כדי לעלות להתקפה חזיתית מול המתחרה הגדולה שלה. הסכומים שהשקיעה מעידים בין היתר על חוזקה של הטלוויזיה בענף הפרסום, חרף הנטייה להפחית בחשיבותה אל מול הדיגיטל.
הפרסומת של דאנקן דונאטס ששודרה אתמול, בהשתתפות צמד האחים השחקנים בן וקייסי אפלק, מתרחשת ב"תחרות בריסטות" בין הרשתות הגדולות וכוללת עקיצות מובהקות המתייחסות לתכונות מוכרות של סטארבקס - מבלי לציין את שמה במפורש. בנוסף לאחים אפלק, משתתפים בה מאמן הפוטבול המפורסם ביל בליצ'יק לצד המשפיען והקומיקאי דראקסי (דרו דסבורדס).
עלילת הפרסומת נפתחת בפנייה של ילד, אוהד של "הדאנקנס", למנהיג הקבוצה אפלק. הילד שואל אותו היכן מאט דיימון וטום בריידי (אגדת פוטבול), ואפלק משיב לו ש"אין להם" את הלהט שדרוש כדי לנצח - ומציג בפניו את ההרכב הנוכחי של הקבוצה - "האפלקים ובליצ'יק".
בהמשך מופיעה הקבוצה המתחרה, במדים ירוקים המרמזים על כך שמדובר בסטארבקס, ומנהיגה מתריס בפני "הדנקאנס" שהם הולכים "להיצלות" (roast), ובהמשך לכך מוסיף: "כמו קלייה (roast) עונתית כהה עם כוסברה וזרזיף בלסמי" (הקלייה של סטארבקס נחשבת לאחד מהמרכיבים המרכזיים של המותג, והיא מנופפת בה תכופות). בתגובה לכך משיב לו בליצ'יק: "זה נשמע כמו התכולה של פח הזבל שלי".

לאחר מכן אפלק משחרר עקיצה נוספת לעבר הקבוצה היריבה ומפטיר לעברם: "כמה זמן זה לחכות חצי שעה כדי לאיית את השם שלי לא נכון על כוס?". ההערה מגיעה על רקע ביקורת גוברת על זמני המתנה ארוכים בסטארבקס, ומתייחסת לשיטת העבודה של הרשת - כתיבת השם של הלקוח על הכוס.
אחיו של אפלק, קייסי, מתייחס לאחר מכן לריבוי האפשרויות בהזמנות המאפיין את סטארבקס ואומר: "אף אחד לא רוצה כוס חלב עיזים חצי כפול על סויה, אפשר פשוט לחלוט את זה - זה פולים ומים". בתגובה לכך, חברי הקבוצה הירוקה עוזבים את התחרות חפויי ראש ומופסדים.