• 1/

תרבות הלייק: שגרירי הרשת החדשים

תרבות הלייק: שגרירי הרשת החדשיםאחרי שהשיגו עשרות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות הפכו נערים ונערות אלמוניים לכוכבי רשת. בעולם כבר הבינו את הפוטנציאל ממזמן – חברות צעצועים, מזון, תכשיטים או בגדים משתמשים ב"שגרירים" החדשים לפרסם את מוצריהם באמצעות פרזנטורים שלא גובים יותר מדיי אלא פשוט נהנים מהפרסום

לי אברמוביץ'  |  נאור דהן  |  חדשות |  פורסם 18:56 16.05.15 
תרבות הלייק: שגרירי הרשת החדשים