בסוף שנות ה-90 בואכה שנות ה-2000, נכנסה לסצנת הפופ נערה בת 16 עם מבט של תשוקה בעיניים, רעב בלתי נדלה להצלחה ומסוגלות לעבוד קשה. קשה מאוד. תוך זמן קצר הפכה בריטני ספירס לנסיכת הפופ הבלתי מעורערת, שברה שיאים, כבשה ראשי מצעדים והרעידה את הז'אנר. האם היא שינתה את הפופ לנצח? כן.
בריטני ספירס חוגגת 40: פרויקט מיוחד
אחת מהשדרניות המובילות של גלגלצ והדי.ג'יי, הייתה בת 10 כשהסינגל הראשון של בריטני יצא ופילס את דרכו לצמרת ההעדפות בתחנות הרדיו. כמו רבים אחרים ברחבי העולם, גם עבורה הולדתו של "...Baby One More Time" היה רגע בלתי נשכח, על אמת. "זה אחד הסינגלים היחידים שאני זוכרת את תאריך היציאה שלהם - 29 באוקטובר 1998. זה היה כזה להיט מטורף. היום אין שירי פופ כאלה שכל העולם מכיר, זה היה הכי גדול בעולם".
מאז עברו הרבה מים בנהר חייה של רצ'שטר, היא צברה ידע וניסיון, וכיום היא מסוגלת לבחון את השיר שהשפיע עלייה בתור ילדה, גם בעיניים מקצועיות. "כדי שלהיט יצליח בגודל הזה צריכים להסתדר הרבה דברים בכוכבים - מילים, לחן, הליין של הפסנתר", היא אומרת ומבהירה שקשה לשים את האצבע על הסיבה המדויקת. "קשה לי לתאר את זה, אבל זה מסוג השירים שהפשטות בו מנצחת הכל".
דלית זכתה לחמם את נסיכת הפופ בהופעה שלה בישראל ב-2017, ואפילו פגשה אותה לשבריר שנייה. אירוע שנצרב בליבה, אך לאו דווקא מהסיבות הנכונות. "היא הייתה נראית כמו בובת שעווה של עצמה. זה היה פשוט כמו לראות בובת שעווה. יש שם משהו מאוד מלחיץ".
בריטני היא לא כוכבת הפופ הראשונה, גם לא השנייה וגם לא השלישית. ובכל זאת, רבים מאמינים שהדרך המוזיקלית שלה שינתה משהו בעולם הפופ, יצרה דור אחר של שירים. לטענת דלית, הסיבה לשינוי שלה הוא לאו דווקא המוזיקה עצמה, אלא ניפוץ תקרת הזכוכית.
"אחרי בריטני כוכבות פופ צמחו כמו פטריות אחרי הגשם", היא אומרת. "היא פרצה ז'אנר חדש שנקרא פופ איידול או טין-פופ. אני לא רואה איך בלעדי מה שהיא עשתה אז, בשנות ה-2000, הייתה יכולה להיות היום מישהי כמו אריאנה גרנדה".
ולראיה - המפיק המוזיקלי מקס מרטין הוא זה שכתב לספירס את שירה הראשון והיא הצעידה את שירו לראש המצעדים. אחריה, הפך מרטין למפיק מבוקש שעבד עם כל האומנים הגדולים - סלין דיון, קייטי פרי, אריאנה גרנדה, קלי קלרקסון, פינק, טיילור סוויפט ועוד.
לזכותה, זוקפת רצ'שטר עוד שתי זכויות: "הגדולה שלה זה שהיא מאוד קשובה לטרנדים מוזיקליים. היא תמיד נשארה מאוד מעודכנת לתקופה", והשנייה: "בריטני הכניסה את החיים האישיים שלה, היא שרה על החיים המסובכים שלה והשתמשה בזה".