סערת מחירי המזנונים בהופעה של אייל גולן מסרבת להירגע: אחרי שנחשפו מחירי המזון במתחם ה-VIP, בעל המזנונים לא מתחרט על המחירים. "אלה המחירים המקובלים בכל השוק, בכל מועדוני הלילה בתל אביב, בכל האירועים בתל אביב מזה 20 שנה", הבהיר הערב (שבת) בעל המזנונים בשיחה עם "תוכנית חיסכון".
בסוף השבוע הזמר איל גולן הופיע באצטדיון בלומפילד לציון 30 שנות קריירה. על הבמה הופיעו עדן בן זקן, זהבה בן ואומנים נוספים. אבל הפוקוס האמיתי הופנה כלפי תפריטי המזנון שהוצעו לאורחים, בעיקר אלא שהגיעו למתחם ה-VIP בהופעה - פלטת גבינות ב- 250 שקלים, בקבוק וודקה ב-1,560 שקלים ובקבוק קולה ליטר וחצי ב-50 שקלים.
ביום שישי מנהל המזנונים הגיב לראשונה לעיתונאי רן בוקר, ואמר שהמחיר סביר ושיש הוצאות. עוד הוסיף ואמר שהיו מאות שקנו לבד. הערב, הוא שוב טען שאלו מחירים הגיוניים והדגיש כי אלו היו המחירים רק ליושבי ה-VIP. "הייתה להם אפשרות לקנות בקבוק אישי במזנון, אבל אם הם רוצים עם שירות לשולחנות ועם מלצריות יש הוצאות אין סוף". לדבריו, "הם מחליטים אם הם רוצים את השירות הזה לשולחנות או לקנות בשירות עצמי בשולחנות, שהמחיר הוא 20 שקלים ולא 50".
גם 20 שקלים עבור בקבוק חצי ליטר זה סכום שלא מתקבל על הדעת, אך באשר לבקבוק הוודקה שעולה 1,560 שקלים אמר: "כל כוס עולה 65 שקלים, אם בקבוק עושה 20 כוסות תכפילי את ה-20 כוסות כפול 65 שקלים - תגיעי לתוצאה הרצויה".
מסתבר שזאת לא הפעם הראשונה – לטענת מנהל המזנונים, הם מפעילים את המזנונים באירועים רבים בתל אביב, כמו בהופעה האחרונה של מארון פייב ואלה הם המחירים. "לא חושב שעשנו משהו, אני חושב שבגלל שזה היה הופעה של אייל גולן, היה נוח לכל התקשורת לעשות עליו עליהם", הוסיף. "למה בפארק הירקון אצל מארון פייב אף אחד לא התרעם?"
המחירים המופקעים מעוררים תגובות רבות ברשת, והסערה הזאת היא הזדמנות שלנו הצרכנים לא לתת יד למחירי השתייה המופקעים. לא מדובר במפעילי המזנונים הקבועים של אצטדיון בלומפילד, אלא בספק חיצוני.
מחברת ליאם הפקות נמסר: "חברת 'ליאם הפקות' מבקשת להבהיר כי אין לה שום קשר למזוני האוכל והשתייה או למחירים באצטדיון בלומפילד במופעי GOLD. הנ"ל קשור לזכייני המזנונים".