המהלך החדש של "כחול לבן": המפלגה הגדולה בכנסת, שנערכת לבחירות הקרובות, פרסמה היום (שני) סרטון חדש שפונה למגזר הדתי-לאומי. "לציבור הדתי יש אלטרנטיבה פוליטית", טוענים במפלגה בעקבות האירועים האחרונים בימין.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
הסרטון החדש מציג את אירועי הימים האחרונים - האלימות במטה מפלגת הבית היהודי, הקרבות בין איתמר בן גביר לרפי פרץ ומחיקת הציוץ "מילה זו מילה". בסרטון נכתב" "כשהבית שלך הוא כבר לא בית, כשערכים הם כבר לא ערכים, כשמילה היא רק מילה – הגיע הזמן להתקדם לבית חדש, בית של ממלכתיות, ציונות ערכים, יושרה. הבית שלכם".
הקמפיין החדש מבליט את המועמדים שנמצאים במקומות ריאליים שמשתייכים לציבור ה"סרוג" - בהם אלעזר שטרן, יועז הנדל, חילי טרופר, אורית פרקש-הכהן, תהלה פרידמן, מיכל קוטלר ומשה (קינלי) טור פז. במפלגה זיהו בבחירות האחרונות מספר גדול של מצביעים דתיים שבחרו במפלגה כביתם הפוליטי החדש, כך לדבריהם.
במפלגה הוקם מטה מיוחד לציונות הדתית בקמפיין, שאותו מובילים חברי כנסת מהציונות הדתית ואנשים נוספים מהמגזר. הקמפיין צפוי לפעול בשטח, בדיגיטל, בתקשורת ובמדיה - על מנת לדבר אל מגוון קהלים בציונות הדתית.
את הקמפיין הסרוג יוביל משרד הפרסום "משרוקית", שעומד מאחורי קמפיינים פוליטיים רבים, ובהם קמפיין הבחירות של הבית היהודי ב-2013 וב-2015, ומערכות בחירות מקומיות ברחבי הארץ.
מהמטה נמסר: "הרב רפי פרץ וסמוטריץ' מייצגים רק חלק קטן מהציונות הדתית. יש ציבור רחב שמאמין בערכים אחרים ובתפקידה ההיסטורי של הציונות הדתית בהובלת המדינה. בחירות האחרונות ראינו עליה משמעותית בכמות המצביעים לכחול לבן בקרב הציבור הדתי. אנו רואים חשיבות אסטרטגית בפניה אל המגזר, שמחפש בית פוליטי חדש של ממלכתיות, ערכים ויושרה, בית שישמור על ישראל וערכיה היהודיים והדמוקרטיים".