צירוף מקרים מוזר או יותר מזה? יום לאחר שחברת שופרסל מבצעת ריקול חריג יחסית של 21 מוצרי פסטה מהמותג הפרטי שלה "ברוטו" בגלל הימצאות חרקים – התגלו שוב חרקים בפסטה שהוזמנה דרך "שופרסל Online". בחברה הדגישו כי אין קשר בין המקרים, ופנו לספק המוצר על מנת לקבל הבהרות.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
ה"ריקול" (קריאה להחזרת מוצרים) אתמול בוצע בעקבות תלונות של צרכנים על הימצאות חרקים. היום (שישי) כתבנו בן מיטלמן ואשתו שירה הכט מיטלמן בישלו פסטה אחרת, שנקנתה אף היא דרך שופרסל Online: מדובר בפסטה ללא גלוטן של המותג "פליסיה" ביו.
משופרסל נמסר: "אין קשר בין תלונה זו ובין הריקול. מדובר במוצר של הספק פליסיה שאינו מהמותג הפרטי של שופרסל ואנו נעביר אליו את התלונה המדוברת".
מהספק "נטורפוד" נמסר בתגובה: "פסטה פליסיה הינה פסטה ללא גלוטן (אינה מכילה חיטה) המשווקת מזה שנים רבות. מעולם לא נתקבלה אצלנו תלונה דומה לגבי אף אחד מסוגי הפסטה האלה. למרות זאת, לאור תלונתך נבדקו שוב כל הפסטות במחסנינו ונמצאו נקיות.
"לפי הצילום מדובר בחדקוניות שקיימות לעיתים במוצרי פסטה רגילים העשויים מחיטת דורום והן מתפשטות במהירות לכל המוצרים בסביבתם, גם לאריזות שהיו נקיות לחלוטין קודם לכן. לרוב הן עוברות למוצרי פסטה אחרים דרך חור קטן ובלתי נראה לעין שהן פותחות בעצמן בשקית, סביר להניח כי מקור הזיהום הוא פסטות אחרות נגועות. לנו אין שליטה על נגעים שמקורם באחסון לקוי".