לקוח שהזמין חדר במלון במרכז הארץ, השייך לרשת "ישרוטל", תבע את החברה בטענה שגילה מצלמות אבטחה שפונות אל עבר הג'קוזי בחדרו במלון, כך פרסמנו היום (חמישי) ב"מהדורה ראשונה".
התובע, שהזמין חדר עם חצר וג'קוזי, ובילה במקום יחד עם בת זוגו, גילה לטענתו את המצלמות בסיום החופשה. בקרב הזוג עלה חשש שתיעדו אותם ללא רשותם. כעת הלקוח דורש מ"ישרוטל" פיצויים על סך 66 אלף שקלים על הפרת פרטיות.
עורך הדין אוהד שמילוביץ', שמייצג את התובע, מסר: "ישרוטל, במקום לקחת אחריות, החליטו שהם כופרים באשמה. בין אם אלה מצלמות אבטחה שמצלמות את החומות של החצר ולא מצלמות את הג'קוזי. במקום להתנצל ולקחת אחריות - השאירו אותנו עוד יותר חסרי אונים. ולא נותרה לנו ברירה אלא להגיש נגדם תביעה על הפרת הפרטיות ולשים לזה סוף".
מרשת "ישרוטל" נמסר בתגובה: "מדובר במצלמות אבטחה שנועדו להגן על אורחי המלון. המצלמות לא פונות לפנים החדר, לג'קוזי בחצר הפנימית או לאזורים אחרים בהן ישנה ציפייה לפרטיות. יובהר כי גם במקרה זה פעל המלון בשקיפות מלאה והדגיש את דבר הימצאותן של המצלמות במלון אשר ממילא בולטות בנראותן, גם בהימצאות שילוט".