שלטים שהוצבו בימים האחרונים בעיר חולון מעוררים סערה ברשתות החברתיות. השלט מציג דמות של אישה המצולמת מהגב ולצדה הכיתוב: "את הכי יפה כשאת צנועה" ו"תדעי, ככה מעריכים אותך יותר". תושבות ותושבים בעיר הביעו זעם על המסר שמועבר לטענתם דרך שלט ציבורי – וטוענים שמדובר בניסיון להחיל נורמות מגדריות שמרניות על חשבון חופש הביטוי והבחירה של נשים.
"לא מסר ערכי, לא מסר חינוכי - מסר של שליטה, הדרה והחפצה עטוף באצטלה של מוסריות", סיפרה לנו אחת מתושבות העיר. "בעידן שבו נשים נאבקות יום-יום על זכותן להיות חופשיות, שוות, נוכחות ובטוחות - במקום להיאבק נגד הדרת נשים, נותנים במה לשלטים כאלה ברחבי העיר".
גם דנה, תושבת העיר כבר 35 שנה, סיפרה לנו על השלט שעורר סערה: "חשוב לי שחולון תישמר ליברלית, על פי העיקרון – חיה ותן לחיות. אף אחד לא יכתיב לי כחילונית או מסורתית איך להתלבש. שלטי החוצות לא לעניין. אף אחד לא יקבע לי איך יעריכו אותי לפי הבגדים שאני לובשת".
תושבת אחרת הוסיפה: "מנסים להפוך אותנו לבני ברק. ישראל היא מדינה שבה הנשים הן לא רכוש, וכל אחת יכולה לבחור איך להתלבש – וכך זה צריך להישאר".

מעבר לביקורת על תוכן השלט, עלו גם טענות רחבות יותר על שינוי צביון העיר: "נושא התחרדות העיר עולה לאחרונה במדיה ובפורומים החברתיים".
עם זאת, מקורביה של הרבנית סיאני סיפרו לנו שהיא זו שעומדת מאחורי הקמפיין ומסרו כי לא מדובר בניסיון לכפות ערכים, אלא בהבעת מסר של חיזוק זהות ואמונה. לדבריהם, "הרבנית רצתה להעביר מסר לקהל רחב של אנשים, ולכן בחרה בדרך הזו ובקמפיין שנועד מבחינתה לקדם את ערך הצניעות. מבחינתה, מי שצנועה יותר – אכן מוערכת יותר".