לקוח ישראלי של חברת התעופה Wizz Air טוען כי נפל קורבן לפריצה חמורה לחשבון המשתמש האישי שלו באתר החברה, שבמהלכה נגנב לו זיכוי כספי, בוצעו הזמנות טיסה על שמו, ובוטלו טיסות משפחתיות שתוכננו זמן רב מראש - וכל זאת מבלי שקיבל כל התרעה או התראה מהחברה. לדבריו, גם לאחר שדיווח על המקרה ענקית הלואו-קוסט סירבה לקחת אחריות ולא הציעה כל פיצוי.האירוע התרחש בתחילת אוגוסט 2025. אותו לקוח סיפר כי גילה במקרה שמישהו פרץ לחשבון ה-Wizz Air שלו, השתמש בזיכוי שהצטבר לזכותו, הזמין טיסה מקוטאיסי (גאורגיה) לברלין על חשבונו, ואף ביטל את טיסותיו שלו ושל בני משפחתו שהיו אמורים לצאת לחופשה ב־18 בספטמבר.לא קיבלתי שום התראה - לא מייל, לא הודעת SMS, שום דבר, שחזר את אותם רגעים קשים. כשניסיתי להיכנס לחשבון, גיליתי שהכול נמחק, שהזיכוי שלי נעלם, ושמישהו טס על חשבוני.לדבריו, בחשבון האישי היו שמורים נתונים רגישים במיוחד, ובהם העתקים של דרכונים, כתובות מגורים, פרטי אשראי וזיכויים כספיים. זו לא רק גניבה - זו פריצה לפרטיות, הוסיף. Wizz Air מחזיקה מידע אישי של מיליוני נוסעים, ואם כך נראית רמת האבטחה שלהם - זה מדאיג מאוד.התחמקו ממני בשירות הלקוחותלאחר גילוי הפריצה, פנה הלקוח לשירות הלקוחות של החברה, אך לדבריו נענה רק בהודעות אוטומטיות. שלחו אותי מנציג לנציג, בלי שום טיפול אמיתי. אחרי חודש שלם נאמר לי שהחברה לא אחראית, וזהו. אף אחד לא טרח לבדוק, לחקור, או להחזיר לי את הכסף שנגנב ממני.רונן רגב כביר, מנהל פיתוח מקצועי בארגון אמון הציבור, הסביר כי המקרה שאירע לאותו לקוח צפוי להיות שכיח יותר בשנים הקרובות: התופעה שעולה שהתלונה משקפת סיכון חמור לצרכנים, שצפוי רק להתגבר - הן בשכיחות המקרים והן בעוצמת הפגיעה.כביר הוסיף כי חברת Wizz כפופה לחוקי פרטיות מחמירים של האיחוד האירופי, ולכן במקרה כזה צריך גם לפנות לרשויות הרלוונטיות באירופה. הארגון פנה גם בנושא לרשות להגנת הפרטיות.במקביל, פנה הלקוח לגופים שונים בישראל שיטפלו במקרה המתסכל שלו:מערך הסייבר הלאומי, שם הפנו אותו למשטרת ישראל. משטרת ישראל, שפתחה תיק אך סגרה אותו כעבור שלושה ימים – למרות שהחשוד ידוע (לפי פרטי ההזמנה שבוצעה). רשות התעופה האזרחית (רתא) – הפנייה נמצאת שם בתהליכי בטיפול. המועצה לצרכנות – הוגשה תלונה רשמית.מחברת התעופה Wizz Air וממשטרת ישראל לא נמסרה תגובה.