בעוד שהממשלה החליטה כי השבים מברזיל, דרום אפריקה, זמביה, פורטוגל ואיחוד האמירויות מחוייבים לשהות בבידוד למשך כשבועיים בשל החשש מהתפשטות מוטציות, אנו נחשפים היום (חמישי) שוב לתנאים המחפירים שחלק מהישראלים נאלצים לשהות בהם במלוניות הקורונה. אחת מהמלוניות הללו היא "שערי ירושלים" שם תועדו מוקדם יותר היום תנאי מחייה מחרידים כמו פחי זבל מלאים בתוך המבנה, סניטציה תקולה ולכלוך רב בכל מקום.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
א', שחזר השבוע מדובאי ונכנס לבידוד במלונית "שערי ירושלים", קיבל חדר שהוצף במי האמבטיה שנסתמה - וביקש לעבור. רק אחרי תחנונים הסכימו להעביר אותו חדר - אך גם בחדר החדש שקיבל נוכח לראות כי האמבטיה נסתמה במים עכורים. בנוסף, מתחת למיטה הוא גילה שאריות זבל, קליפות בננה וגביעי מעדנים ריקים שהושארו שם ככל הנראה במשך זמן ממושך.
"אני לא מבין, הגעתי להיות המנקה?" אמר בריאיון ל-N12, "הכול פה מטונף ומסריח. קיבלנו חדר מלוכלך ומלא במים, עם המון זבל מתחת למיטה. מרגיש שאם לא נמות מהקורונה נמות ממחלות אחרות שנתפוס פה. היינו בדובאי בסוויטות ומשם לבוא לפה, זה נורא לנפש. אני מבין שיש מחלה וצריך להתמודד, אני מקבל את זה. אבל למה בזוהמה כזו?". לטענתו של א', הוא לא מקבל מענה מהמלון ולא מסכימים להעביר אותו שוב חדר או לדאוג לניקיון האזור.
ממלונית "שערי ירושלים" נמסר בתגובה: "מלון שערי ירושלים משמש כמתקן החלמה למחלימי קורונה ברציפות החל מחודש יולי. צוות המלון עושה את מירב המאמצים על מנת לספק את השירות המיטבי לשוהים במלון, כל זאת, בכפוף למגבלות הקורונה והנחיות משרד הבריאות. המלון אחראי על ניקיון כלל השטחים הציבוריים ואלו מנוקים 3 פעמים ביום. כמו כן קריאות על תקלות אחזקה מטופלות בהקדם האפשרי, גם זאת תחת מגבלות הקורונה. נדגיש כי השוהים במלון הם האחראים על נקיון החדר בו הם שוהים".
"מאות מכתבי ההוקרה והתודה שהשאירו אלו ששהו במלון מעידים כאלף עדים על טיב השירות והאכפתיות של צוות המלון. לעניין האורח המתלונן - האורח אינו רוצה להיות במלון. יש לנו תיעוד בו נראה מביע את רצונותיו בצעקות וטוען כי אין לו שום דבר נגד המלון מהסרטים שהאורח צילם (סתימה בחדר האמבטיה בחדרו ואותה הסתימה בחדר בכיור ציבורי) נראה שיעשה כל דבר על מנת להכפיש את המלון כדי לא להיות בו".