הורים מתל אביב רכשו ב-20 ביולי מזון תינוקות דרך אתר סופר-פארם, לאיסוף עצמי מסניף הרשת ברחוב שנקין בעיר. לטענתם, בסיום האכלת התינוק גילו כי המוצר שסופק להם יוצר לפני כשנתיים ותוקפו פג כבר ב-14 ביוני – יותר מחודש לפני שנאסף. לאחר שהתינוק לא חש בטוב, הם נאלצו לקחת אותו למוקד הרפואי לתינוקות.
בתלונתם לשירות הלקוחות כתבו: "בוצע שימוש ראשוני במוצר לפני שזיהינו כי פג תוקפו, ואף נאלצנו לפנות עם בננו בן ה-5 שבועות למוקד רפואי לתינוקות לאחר שלא חש בטוב. כעת אנו חוששים לקשר ישיר בין מצבו לבין השימוש במוצר שפג תוקפו, ודבר זה מלווה בחשש כבד ובכעס גדול".

במכתב התראה לפני תביעה ייצוגית, ששלח עו"ד אסף אמון בשם המשפחה, נטען כי מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה: "אין זו הפעם הראשונה שהחברה משווקת מזון לתינוקות שפג תוקפו. הנהלים של החברה, ככל וקיימים, אינם מיושמים". עוד דרשה המשפחה להסיר באופן מיידי את כל המוצרים שפג תוקפם, להתריע בפני הציבור ולמסור נתונים על היקף המכירות של תמ"ל שפג תוקפו.
עו"ד אסף אמון ממשרד אמון ושות' מסר: "לא ייתכן כי מזון לתינוקות יימכר כאשר אותו פג תוקף ואין כל בקרה שמונעת את המחדל. בהחלט היה ראוי כי לאחר שהמידע הובא לידיעת סופר פארם, הייתה טורחת החברה לצאת בקריאה לציבור לבדוק את תוקף המוצרים שנרכשו וזאת כדי למנוע נזק בריאותי לציבור. עצם ההימנעות של החברה והישיבה בחוסר מעש מדברת בעד עצמה. אנו קוראים לציבור הרחב לבדוק היטב את התאריכים המופיעים על המוצרים ואם גם הם צרכו מזון פג תוקף".

מסופר-פארם נמסר: "המקרה המתואר בפנייה אינו תואם את הבקרה הקפדנית ונהלי הרשת המחמירים בנושא. הטענות תיבדקנה".