התחרות בין רשתות הפארם לרשתות השיווק קיימת כבר לא מעט שנים, כשלרוב מי שמנצח במחירים הן דווקא רשתות השיווק. אלא מי שנכנס למשחק בישראל ממש לא מזמן הוא אתר אמזון שמאפשר לקנות מישראל ולקבל תוך כמה ימים את המוצרים עד הבית.ועכשיו באמזון נותנים פייט רציני לכל החנויות בארץ. בבדיקה שערך משרד הכלכלה, שהשוותה 48 מוצרים בקטגוריות טואלטיקה מרכזיות, עולים פערים משמעותיים בין אמזון לבין חנויות הפארם ורשתות השיווק.כשבודקים סל מוצרים שלם מגלים פער של יותר מ-35 אחוזים.סל מוצרי טואלטיקהאמזון: 1,382 שקלים רמי לוי: 1,744 שקלים שופרסל דיל : 1,750 שקלים ויקטורי : 1,793 שקלים בי : 1,875 שקלים סופר-פארם : 2,100 שקליםכשצוללים לסל מוצרי הטואלטיקה מגלים פערי ענק.דיאודורנט ליידי ספיד סטיק לנערותאמזון: 8.2 שקלים רמי לוי : 15.5 שקלים שופרסל : 18.6 שקלים סופר פארם וקינג סטור : 20 שקליםהפערים הגדולים לא נעלמים במוצרים לגברים.ספיד סטיק ירוק לגבריםאמזון : 5 שקלים שופרסל דיל : 19.5 שקלים ויקטורי ו-בי : 20 שקלים סופר פארם : 22 שקליםג'ילט מאך 3 – סכין ומכשיראמזון : 21.6 שקלים חצי חינם : 42.9 שקלים בי : 46.9 שקלים סופר פארם : 49 שקליםויש גם מוצרים שמצאנו שדווקא יותר זול לקנות בארץ, כמו חיתולים. בארץ, ברשתות השיווק ניתן למצוא חיתולים זולים בפער של עד 25 אחוזים מאמזון.ועדיין, למרות המחירים הזולים, רוב הישראלים לא ימהרו להזמין נייר טואלט או מגבונים באמזון.