"לא קרה לי מקרה כזה מעולם": לקוחת רשת זארה הזמינה בסוף החודש שעבר משלוח של שני פריטים, האחד מהם גופיה בעלות של כ-50 ש"ח. המשלוח הגיע לבית הלקוחה ב-2 ביוני והיא פתחה אותו בהתרגשות, רק כדי לגלות שבמקום הגופיה שהזמינה, נשלחה אליה חולצה משומשת. ברשת זארה סירבו בתחילה להחזיר את הכסף ורק לאחר התערבות N12 פנה ללקוחה נציג שהתנצל ועדכן אותה שכספה יוחזר.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
"פתחתי את הקופסא ולא האמנתי למה שאני רואה", סיפרה רונית הלקוחה. "טי שירט דהויה, משומשת, עם חורים. הטיקט בפנים נמחק מרוב כביסות והיה קרוע. לחולצה המשומשת חיברו פשוט את התווית של הגופיה שהזמנתי, והמחשבה הראשונה שלי הייתה שזה אחד העובדים שהחליט לעשות דאחקה על חשבוני".
רונית תיעדה מיד את המוצר הפגום וסיפרה כי פנתה לשירות הלקוחות כבר למחרת ב-3 ביוני. שם, הודיעו לה כי ישלחו שליח לאסוף את המוצר ויזכו אותה אלא שהיא חיכתה יותר משבוע ולא קיבלה זיכוי. כשפנתה לשירות הלקוחות, התשובה הפתיעה אותה וזעזעה אותה לא פחות מהתקלה במשלוח: "היא אמרה לי שלא אקבל זיכוי כי החזרתי חולצה ישנה. לא האמנתי למה שאני שומעת הרי זו בדיוק הסיבה שהחזרתי להם את החולצה. אחר כך עדכנו אותי כי החולצה המשומשת תשלח לסניף פתח תקווה ועליי לאסוף אותה משם".
מוקדם יותר היום פנתה רונית שוב לשירות הלקוחות, סיפרה על השתלשלות האירועים המוזרה וקיוותה כי התשובה תשתנה. ואולם בהקלטת השיחה שהגיעה לידינו נשמעת נציגת החברה: "זה חוזר לסניף בפתח תקווה, זה רק היום נשלח. לפי מה שאני רואה, מנהל בדק את הפניה והתשובה חד משמעית אין אפשרות לשנות אותה". רונית ניסתה להסביר שמדובר בטעות ושלראיה היא אף הזמינה את הגופיה שוב כי זה המוצר שקיוותה לקבל, אך ללא הואיל.
לאחר פניית N12 לרשת זארה לתגובה קיבלה רונית אתמול (חמישי) שיחה מנציג החברה. "הוא התנצל ואמר 'לא קרה לי מקרה כזה מעולם', משורת הדין נזכה אותך על החולצה. צר לי ועצוב לי שרק בעקבות התערבותכם ב-N12 התייחסו ברצינות למקרה שלי, זו התנהלות מבישה, ממש חוצפה".
מזארה ישראל נמסר בתגובה: "אנו נבדוק את המקרה לעומק, הלקוחה פוצתה".