אם הילדים שלכם ביקשו מכם לאחרונה שתקנו להם חבילת רול-אפס, אתם לא לבד. סרטון ויראלי בטיקטוק שמציג את החטיף חדש התפשט במסכים של הילדים - וגרם להם להתמכר. אחת האימהות סיפרה: "כשניסינו לברר איפה עוד אפשר לקנות - הבנו שמוכרים את זה כמו בעסקאות סמים".
בסרטונים בטיקטוק מדגימים כיצד ליצור את השילוב הנכון בין רול-אפ עשוי מפירות שנפתח מתוך מעטפה, חטיף בפני עצמו, לבין כדור גלידה שמניחים עליו - וסוגרים את הכול ביחד. השילוב של השניים מקשיח את הרול-אפ ונותן לו מרקם קראנצ'י וטעים.
אחרי שהרבה משפיענים בטיקטוק כבר ניסו, הרול-אפ שעד כה נמכר בעשרות שקלים בודדים לחבילה שבה 10 יחידות, כעת נמכר למעלה מ-15 שקלים ליחידה אחת. "הילדים שלי התמכרו", מציינת בת אל מקרית מלאכי, "הלכנו למכולת לקנות ורצו למכור לנו 10 יחידות ב-35 שקלים, זה מטורף".
@sydwingold trying the ice cream in a fruit roll-up #fruitrollup #fruitrollupchallenge #icecreamfruitrollup ♬ Elevator Music - Bohoman
"אם זה ימשיך אני לא אקנה לילדים יותר"
הסיבה לעלייה במחיר היא מן הסתם בביקוש הגדול שיש למוצר: "אם זה ימשיך כך אני לא אקנה לילדים יותר", הוסיפה בת אל, "יש גבול לכמה כסף אפשר להוציא על שטויות". בן, בעל קיוסק בתל אביב שמכר עד כה את החטיף המבוקש מציין כי הוא לא מספיק לעמוד בקצב המכירה: "המשווקים מוכרים לנו את זה בהקצבות. רק מגיע וכבר נגמר - כרגע אין לי בחנות".
ובכל זאת למי שחשב להזמין את המוצר מחו"ל - גורו הקניות והדילים "רעות תקני לי", פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה את הדרך הטובה ביותר.