באתר "B.ELECTRIC" ניתן למצוא מגוון מוצרי חשמל ואלקטרוניקה במאות ואלפי שקלים, והבטחה כי המוצרים יגיעו ללקוח בתוך 5 ימי עסקים בלבד. במציאות, עשרות לקוחות מדווחים כי לאחר שקנו וחויבו על הסחורה, המוצרים מעולם לא הגיעו ובעל החנות נעלם. לפני מספר חודשים נפתחה חקירה במשטרה, אך התיק נסגר. רק בעקבות פניית N12 נפתחה החקירה מחדש. בעלי העסק ל-N12: "יש לי המון לקוחות שקונים ממני מדי יום ומקבלים את הסחורה - ברשת יש לי רק חוות דעת שליליות כי לקהל קצת קשה לפרגן".
"קנינו ציוד בשווי של יותר מ-1,000 שקל, והתייחבו באתר שזה יגיע תוך 5 ימי עסקים," סיפרה רבקה בוכריס ל-N12. "עבר עוד יום ועוד יום, וזה לא הגיע. ניסינו להשיג אותם בכל דרך אפשרית ואפילו הלכנו לכתובת שיש באתר, אבל אין שם כלום. בסוף תפסנו אותם בטלפון, והבעלים מדבר כל כך נחמד ובאדיבות אבל בפועל כל הזמן מבטיח שממש תכף יגיע המשלוח ופשוט משקר, לא קיבלנו כלום עד עצם היום הזה. אנשים נוספים שקנו דרכם ופנו אליי שילמו גם 3,000 ו-4,000 שקלים ולא קיבלו כלום, זו פשוט הזיה. ניסינו לעשות תביעה ייצוגית, אבל לא היו את הפרטים שלו. אין כלום באתר וגם לא בקבלה".
גם א', שקנתה דרך האתר שואב אבק מסוג "דייסון", כבר חודשים רודפת אחרי החברה ועד היום לא קיבלה את המוצר - וגם לא החזר כספי. "אני ואחותי חיפשנו מתנה לאמא שלי, ולא היה את השואב הזה באף מקום אחר - אז ככה הגענו לאתר", סיפרה לנו א'. "שילמנו באשראי בתשלום אחד שמיד ירד לאחר ההזמנה, ואמרו שצריך לחכות כמה ימי עסקים. הימים עברו והמוצר לא הגיע, ובסוף התקשרנו וענה לנו מישהו מאוד נחמד שהבטיח שתוך כמה ימים יגיע המוצר. זאת הייתה הפעם האחרונה ששמענו מהם. התחלנו קצת לחשוש ופנינו גם באתר וגם לשירות לקוחות ולא היה מענה בשום מקום. הגענו לכתובת שמצוינת באתר, ולא היה זכר לעסק. יש המון תגובות מלקוחות אחרים בגוגל שכולם מתארים אותו דבר, ובסוף הרגשנו שנפלנו בפח".
א' ואחותה הגישו תלונה במשטרה, אך תוך שבועות בודדים הודיעו להן שהחקירה נסגרה - מפני שהמשטרה לא הצליחו לאתר את הבעלים. לאחר פניית N12, התיק נפתח מחדש לפני מספר שבועות וכעת החקירה מתנהלת. "זו תחושה ממש רעה, אלפי שקלים שהלכו לזבל," סיפרה א'. "במיוחד שאתה מבין שאתה נופל על אוזניים ערלות במשטרה ואתה חסר אונים".
על אף שבמשטרה טוענים שהם מנהלים את החקירה, ושבלתי אפשרי לאתר את בעלי החנות, אנו ניסינו להתקשר אליו ולאחר מספר ניסיונות לחייג למספר הטלפון המופיע באתר, הוא ענה. "אני לא יודע על שום חקירת משטרה", הוא אמר ל-N12. "אף אחד מהמשטרה לא יצר איתי או עם עובדים אחרים קשר".
לגבי הטענות בכתבה ענה הבעלים: "אני לא חושב שיש דבר כזה. כל אחד בסופו של דבר מקבל מה שהוא הזמין גם אם באיחור. הכתובת שכתובה באתר זה מחסן. לגבי התגובות ברשת - יש לי רק חוות דעת שליליות מצד עשרות לקוחות על אף ששירתתי אלפי לקוחות כי אולי לקהל קצת קשה לפרגן. כשיש בעיה ישר רצים ומפרסמים ביקורת שלילית ולכן יש יותר ביקורות שליליות. יש סך הכל אולי 2-3 לקוחות שלא קיבלו שירות כמו שצריך. יש לי המון לקוחות שקונים ממני מדי יום ומקבלים את הסחורה. אם יש לקוח שיש איתו בעיה אני מטפל בזה, כל אחד יקבל מה שמגיע לו".
בעקבות פניית N12 לבעלי העסק, אחרי יותר מחצי שנה שהיא מחכה - א׳ תקבל החזר על ההזמנה. בנוגע לבוכריס, לטענת הבעלים היא קיבלה זיכוי אך היא מספרת שהוא לא פנה אליה ומדובר ב"שקר מוחלט".
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "חקירת המקרה עודנה מתנהלת במשטרה בימים אלו, תוך ביצוע מגוון פעולות חקירה במטרה להגיע לחקר האמת. עם סיום החקירה ובהתאם לתוצאותיה תעודכן המתלוננת בהתאם".