מיליוני אמריקנים ייצמדו הלילה אל המסכים כדי לצפות בגמר הסופרבול הגדול, אבל מה שמעניין מלבד המשחק - הוא מה שמשודר בהפסקות: הפרסומות.
בין עשרות התשדירים, שמחירם לחצי דקה מוערך בכשני מיליון דולרים, בולט זה של קוקה קולה במיוחד. לא צריך להיות חד אבחנה במיוחד כדי לגלות את הדמיון המחשיד בין הפרסומת למשקה הוותיק והפופולרי לבין התשדיר תוצרת כחול-לבן מלפני מספר שנים למחלבת יטבתה.
המוזיקה היא אותה המוזיקה, התרחיש אותו תרחיש - ורק מיכאל הנגבי, שהלך בלילה עד שהגיע לבסוף אל האושר ואל בקבוק השוקו, הוחלף בגרסה מקומית.
ממשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, האחראי על הפרסומת הישראלית, סירבו להגיב - אבל גורמים בענף הפרסום אמרו שלא לציטוט כי מדובר ב"תדהמה גדולה והפתעה". דמויות אחרות בענף מסרו כי מדובר דווקא מחמאה.