בנמל התעופה בן-גוריון מתרגלים מהר מאוד לשגרה המבורכת, שמביאה עימה חזרה של חברות תעופה רבות לישראל. חברות התעופה הזרות שחלקן לא הפסיקו לטוס לכאן גם במהלך ימי המלחמה מגבירות את תדירות הטיסות שלהן לישראל, ומציעות גם קונקשנים ליעדים מבוקשים במחירים אטרקטיביים הרבה יותר ממה שיש לחברות שמציעות טיסות ישירות.שרית שרביט, מנכלית איילת נסיעות, אמרה כי ישנם לא מעט ישראלים, בעיקר אנשים עם משפחות, שמעדיפים לעשות איזושהי אתנחתה בדרך ליעד שהוא יעד רחוק, ולעצור באירופה, בקפריסין, בדובאי, באבו דאבי לעיתים, כדי לקצר קצת את משך הטיסה הרציפה. יניב לניס, מייסד טיסות סודיות, הוסיף: לפעמים בטיסות קונקשן אפשר לטוס בחברות שהן איכותיות יותר, עם שירות טוב יותר, דיוק בזמנים ואפילו תנאי כבודה מיטיבים.באשר למחיר הטיסה עם קונקשן, ניר מזור סמנכל קשרי תעופה, הסביר: ככל שהטיסה יותר רחוקה ואנחנו מסוגלים לבצע קונקשן, דרך אירופה למשל, כשאנחנו טסים לארצות הברית, המחיר יכול להיות משמעותית נמוך יותר, אפילו להגיע לרמה של 50 אחוזים נמוך יותר.הפערים בין הטיסות הישירות לאלו עם עצירהטיסה ישירה בחודש דצמברטיסה לניו יורק עם חברת אל על - 1,925 דולר טיסה לניו יורק עם חברת יונייטד - 1,500 דולרטיסה עם קונקשן בחודש בדצמברבהלוך - טיסה עם איתיחאד, עם עצירת ביניים באבו דאבי ובחזור טיסה עם לוט, עם עצירת ביניים בוורשה - 1,220 דולר טיסה עם סקנדינביאן, עם עצירת ביניים בקופנהגן - 600 דולרלניס ציין כי התחרות לארצות הברית יוצאת לדרך ממש בימים אלו. גם חברת יונייטד חזרה, גם חברת דלתא חזרה, הם חזרו עם פחות יעדים ופחות תדירות, וככל שאנחנו נתקדם לתוך העונה אנחנו נראה הרבה יותר טיסות ויעדים, וגם המחירים ירדו.מרבית הישראלים טסים בקונקשן ליעדים במזרח, עם עצירה באמירויות, מה שמוזיל משמעותית את הטיסה. מזור התייחס לכך: כשאנחנו טסים לתאילנד, או כשאנחנו טסים לארצות הברית, אנחנו יכולים עם עצירה קצרה להגיע למצב שאנחנו מוזילים בין 50%-30% ממחיר הטיסה.