יקר פה. על זה אין מחלוקת. ועד שהממשלה תטפל בנושא יותר ויותר ישראלים מבינים שהכוח בידיים שלהם. במסגרת המאבק ביוקר המחיה, הוקם גוד קלאב, מיזם שמוכר מוצרי תינוקות, טואלטיקה, חד פעמי ועוד – בחצי המחיר.
סיקור N12
- מבחן המשלוחים: מי הביאה אוכל רקוב?
- פירות וירקות בחצי מחיר: "יצאתי עם שני ארגזים ב-100 שקל"
- "מעמיסים עלינו - ואחר כך מתלוננים שיקר פה"
- המותגים "הישראליים" שמערבבים גלם מחו"ל
- הדולר עלה, החופשות בסוכות התייקרו
- הטיסות של החברות הזרות שנמכרות באל-על ביוקר
לדוגמה, חבילת ניירות אפייה שנמכרים ב-6 שקלים, חבילת כוסות שתייה קרה וחמה ב-3 שקלים, סכיני גילוח של ג'ילט ב-5.60 שקלים וליידי ספיד סטיק לנשים וגברים ב-12.70 שקל. אביב רודיק, ממובילי המיזם קובע כי עדיין אפשר להרוויח במחירים כאלה: "קונים ישירות מהמפעל, במקום שהצרכן יהיה יד רביעית או חמישית הצרכן הופך להיות יד שנייה או מקסימום שלישית והדבר הזה חוסך עשרות אחוזים".
"הרווח נמוך, אבל מרוויחים בהחלט"
המיזם הוקם לפני 10 ימים וכבר סוחף אחריו לקוחות רבים מכל הארץ שמגיעים בעיקר מהרשתות החברתיות וקבוצות הפעילות במלחמה נגד יוקר המחיה, לצד לקוחות שרוצים לקנות בזול. "אני עוסק בייבוא המון שנים", מספר רודיק, "ושם נחשפתי לפערים בין המפעל לצרכן והפערים עצומים של אלפי אחוזים את זה בדיוק באנו לפתור על ידי המיזם שלנו. יש לנו רווח נמוך אבל אנחנו מרוויחים בהחלט".
כעת המגוון בגוד קלאב יחסית מצומצם ועומד על כ-200 מוצרים - ובהמשך המטרה של אנשי המיזם להתרחב ולהגיע לעוד קטגוריות. "מתחילים במוצרי צריכה נעבור גם למזון וכל מוצר וכל קטגוריה שאנחנו נוכל לגעת בה מבחינת המחירים להוזיל, אנחנו נהיה שם", מפרט רודיק.
"אנחנו רוצים לשמור על מחירים נמוכים תמיד ואם נוכל להוזיל אנחנו גם נוזיל, זה תלוי בכוח הקניה שלנו ובכמות הצרכנים שיצטרפו למיזם שלנו". ניתן להזמין את המוצרים באתר של גוד קלאב ולאסוף מהמרכז הלוגיסטי בגבעתיים - או להזמין משלוח עד הבית בתוך 7 ימים בעלות של 40 שקלים.
בסופו של דבר אם אנחנו הצרכנים לא נשווה מחירים ונמשיך לקנות ברשתות שמוכרות ביוקר – המחירים לא ירדו מעצמם - הכוח בידיים של הצרכנים שצריכים להתאגד, לחפש ולקנות בזול במקומות שמורידים את המחיר וכן, עדיין מרוויחים.