אם קיבלתם היום הודעה לתיבת המייל מ"הדס של וולט", לא מדובר בפרסומת. להפך, מדובר בפיצוי על פרסומות חוזרות שקיבלתם לתיבת בדואר האלקטרוני וכעת שוות לכם 10 שקלים לשימוש באפליקציה. לפי הסדר טיעון שאליו הגיעה וולט בתביעה ייצוגית, 500 אלף ישראלים יזכו לפיצוי של 20 שקלים כל אחד על שימוש פרסומי בכתובת המייל שלהם ללא הסכמתם. סבב קודם של פיצוי בסך 10 שקלים נשלח לצרכנים במאי האחרון, וסבב נוסף נשלח כעת.
לפי התביעה, שניהל משרד עורכי הדין סולומונוב ושות', משתמשים שנרשמו לשירות וולט החל מ-2018 נדרשו להזין את כתבות המייל שלהם לטובת ההרשמה. עד מהרה המשתמשים החלו לקבל הודעות מייל מחברת המשלוחים, בעלות תוכן שיווקי, למרות שבמעמד ההרשמה הובהר כי כתובת המייל תשמש לצורך משלוח קבלות בלבד. וולט השיבה כי ב"תנאי השירות" שעליהם חתמו הלקוחות בטרם הצטרפו לשירות הם הסכימו שיעשה שימוש בפרטים שהוזנו למטרות שיווק.
ב-2020, הוסיפה וולט לעמוד ההרשמה תיבת אישור נוספת, שבה נדרשו המשתמשים לאשר קבלת תוכן שיווקי. לאחר הליך משפטי, הגיעו הצדדים לפשרה ולפיה כל מי שנרשמו לשירות ממועד תחילת פעילותה ב-2018 ועד שהוסיפה את התיבה הנוספת ב-23.11.2020, יזכה לפיצוי של 20 שקלים לשימוש באפליקציה.
לפי חברת וולט, מדובר בקבוצה של כחצי מיליון איש. הפיצוי יתחלק ל-10 שקלים שהתקבלו כבר במאי האחרון, ו-10 שקלים נוספים כעת. הקרדיט משמש לרכישה מבתי עסק המוגדרים בוולט כחנויות (סופרים, פארם וכדומה) ולא ממסעדות, ויהיה תקף ל-6 חודשים.
על מנת לבדוק אם אתם זכאים להחזר, היכנסו לאזור האישי באפליקצית WOLT, ולחצו על "קרדיט בחשבון". שם, מי שזכאי להחזר הכספי יראה 10 אסימונים שיהיו בתוקף עד מאי 2023.