יוזמה חדשה של רשת הקמעונאות ויקטורי מחלקת ללקוחות הרשת הטבות המקדמות בתי עסק מקומיים המנוהלים בידי מילואימניקים שנמצאים בחזית. במסגרת היוזמה, כל אחד מסניפי הרשת בערים המשתתפות יקדם עסק מקומי שמנוהל בידי משרתי ומשרתות מילואים ונפגע מהיעדרם בעקבות המלחמה. לקוחות הסניפים יקבלו בצמוד לחשבונית ספח נוסף – ובו סיפורו של העסק המקומי לצד הטבה שתעודד את הלקוחות להשתמש בשירותיו. רשת ויקטורי מממנת את מתן ההטבות.
• בעקבות הביקורת: נבלמה יוזמת האוצר לפגוע בעצמאים במילואים
• צה"ל חוסך: מילואימניקים יפסיקו לקבל בונוס על שירות ארוך
• בעקבות המלחמה: גיל הפטור ממילואים יעלה
• תקציב 2023 המעודכן אושר: עושים סדר בכל השאלות סביבו
לפי הודעת הרשת, ביוזמה החדשה משתתפים עשרות סניפים במספר ערים בישראל בהן ירושלים, אשקלון, באר שבע, תל אביב ואשדוד. בתי העסק מגוונים וכוללים מסעדות, בתי קפה, סושיות, ברים ואף סטודיו לאימוני כושר.
כך, 10 סניפי ויקטורי בתל אביב יקדמו את הבר התל אביבי אזולי בר, שבבעלות שלושת האחים אזולאי שמגוייסים בגזרה הצפונית והדרומית מיומה הראשון של הלחימה. הסניפים באשדוד יקדמו את קונדטוריית הבוטיק סוויטס, שהבעלים שלה גויס למילואים ועסק אחר שבבעלותו בעיר נאלץ להסגר עקב המצב. סניף יבנה יקדם את הסושיה המקומית סושימוטו, שבעליה פונה מביתו בניר עם ומגוייס בצו 8 מיומה הראשון של הלחימה.
"כרשת ישראלית ופטריוטית, זו זכות עבורנו לסייע ככל יכולתנו לכל אותם משרתי מילואים שמגויסים כבר שבועות ארוכים בחזית הצפונית והדרומית, אנחנו גאים בהם, גאים במדינה שלנו", מסר מנכ"ל ויקטורי אייל רביד.
"פרסמנו קול קורא בעשרות קבוצות פייסבוק מקומיות והחברים נרתמו, תייגו, סיפרו והמליצו - כך נחשפנו למאות סיפורים מרגשים של בעלי עסקים שהותירו בעורף בני משפחה וחברים – שהתגייסו בעצמם להמשיך ולתפעל את בתי העסק", חלק סמנכ"ל השיווק של ויקטורי גל מרגלית.
"נאלצנו לאתר את בעלי העסקים ולעיתים להמתין שיצאו מעזה כדי לבנות יחד איתם הטבה קטנה שתניע את הלקוחות לפעולה. אני בטוח שהיוזמה תעודד את לקוחותינו לגלות עסקים מקומיים חדשים ולתמוך בהם".